مراسم اختتامیه کارگاه های آموزشی جشنواره همراه تهران برگزارشد

بیستمین کارگاه آموزشی ˝تکنیک های فیلمسازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه˝ همراه با مراسم رونمایی از گواهینامه پایان دوره آموزشی جشنواره در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هنر آنلاین ، این کارگاه در دوبخش فیلمسازی و عکاسی با تلفن همراه و صدابرداری و نقش صدا در فیلم توسط مهرداد اسکویی و حسین مهدوی برگزار شد.

اسکویی در این کارگاه مبحث فیلمنامه نویسی را مورد توجه قرار داد و حسین مهدوی نیز با موضوع نقش صدا در معرفی شخصیت برای حاضران صحبت کرد. این کارگاه با پخش نمونه فیلم های کوتاه و موبایلی همراه بود که با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

اسکویی در بخش انتهایی کارگاه چند فیلم موبایلی که از طریق اینترنت با بلوتوث ملاحظه شده را پخش کرد و دربارهٔ بازخورد حاضران در جلسه توضیحاتی داد که به نوعی ارزیابی روانشناسی و جامعه شناسی عکس العمل بیننده را در پی داشت.

احمد لطفی معاون دانشجویی دانشگاه صدا و سیما برگزاری کارگاه های آموزشی جشنواره را برای دانشجویان این دانشگاه که در رشته های تولید تلویزیونی و رادیویی تحصیل می کنند مناسب ارزیابی کرده و ضمن تشکر از اساتید و دست اندرکاران جشنواره فیلم و عکس همراه تهران گفت: دانشجویان این دانشگاه در رشته های تهیه کنندگی رادیویی ، تلویزیونی ، ارتباطات و فنی تحصیل می کنند وبرگزاری چنین کارگاه هایی می تواند بازخورد بالایی به لحاظ آموزشی داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان این دانشگاه از کارگاه آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران گفت: جمعیتی که شاهدش میباشید نشان می دهد که از همه گروه های آموزشی و رشته ها در جلسه حضور دارند و احساس من این است

که حتی خود دانشجویان
شرکت در این کارگاه را برای برنامه های آینده خود موثر میدانند.

وی تصریح کرد: فکر می کنم اگر این کارگاه ها در آینده نیز ادامه داشته باشد ، به نفع بچه های ما خواهد بود.

علیکرمی، دبیر خانه سینمای دانشگاهی ایران نیز در بخش پایانی کارگاه آموزشی به نمایش آثار برگزیده جشنواره در دانشگاه های کشور اشاره کرده و افزود: برای نمایش آثار فراخوانی به دانشگاه های سراسر کشور خواهیم داد و مطابق جدول زمانبندی که از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس همراه تهران دراختیار ما قرار میگیرد تعداد دانشگاه هایی که نمایش فیلم ها و عکس های برگزیده جشنواره را خواهند داشت معرفی می کنیم.

بخش پایانی این کارگاه با حضور فرجاد خوشبین دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه هران، علیکرمی دبیر خانه سینمای دانشگاهی ایران ، احمد لطفی معاون دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ، سیامک مهرداد عضو هیت موسس انجمن مجموعه دران ایران و
رئیس بخش آلات موسیقی انجمن مجموعه داران ایران، حسین مهدوی و مهرداد اسکویی با امضا نمادین گواهینامه پایان دوره کارگاه های آموزشی جشنواره و قرعه کشی مسابقه پیامکی همراه شد.

در این برنامه تقدیرنامه ای از سوی دانشگاه صدا و سیما به آقای مهرداد اسکویی به پاس فعالیت آموزشی ایشان اهدا شد.

سه تن از شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی به قید قرعه جوایز خود را که یک عدد گوشی سامسونگ بود از دست دبیر جشنواره ، دبیر بخش فیلم و معاون آموزشی دانشگاه دریافت کردند که شور و نشاط خاصی را در بین دانشجویان ایجاد کرد.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در سه بخش رقابتی از ۱ تا ۴ اسفند برگزار می گردد.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.