مراسم اعلام نامزدی حسن روحانی آغاز شد/ نوبخت: روحانی همواره منتخب نظام و مردم بوده است

۲۱فروردین۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدای این مراسم مهندس نعمت زاده با بیان مفصل زندگی نامه حسن روحانی گفت که مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیازمند حضور مردی است که بتواند کشور را از این مشکلات نجات دهد.

پس از نعمت زاده محمدباقر نوبخت سخنگوی ستاد انتخابات روحانی گفت: ما در ۲۴ خرداد فرصتی داریم که یک نفر را انتخاب کنیم که این انتخاب تعیین کننده است.

نوبخت افزود: در وضعیت کشور نهادهای مدنی وظیفه دارند که ایده ها و تجربیات خود را منتقل کنند. در حیطه سیاسی هم احزاب وظیفه دارند که اشخاصی را به مردم معرفی کنند. وی با قدردانی از احزاب اعتدالگرایی که با حزب اعتدال و توسعه همکاری کردند گفت: معرفی شخصیتی که همواره منتخب مردم و نظام بوده است کار سختی است. وی با بیان اینکه ایران برای اینکه ایران شود انسان های بسیاری رنج دوران کشیده اند اظهارداشت: اگر پایبند به نظام، مردم و کشور باشیم راه دشواری پیش رو داریم. ما وظیفه داریم برای بهبود وضعیت کشور همه کوشش خود را به کار گیریم.

پس از نوبخت خانم دکتر دال اندیش به نمایندگی از بانوان حامی حسن روحانی گفت: حقیقتا برون رفت از وضعیت حاضر از توان یک شخص خارج است بلکه لازم است یک تیم کارآمد به ساماندهی وضعیت امروز جامعه بپردازد.

۲۷۲۱۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.