مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشوجام پارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد، شماری زیادی از تماشاگران زن و مرد علاقه مند به ورزش رزمی ووشو حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام ‘پارس’ که به میزبانی استان زنجان برگزار می شود، ووشوکاران ۱۹ کشور پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، رژه رفتند.

در این مراسم، ووشوکاران کشورهای افغانستان، گرجستان، ارمنستان، برزیل، چین، فرانسه، هندوستان، عراق، ایتالیا، اردن، کویت، لبنان، روسیه، سوریه، ترکیه، اوکراین، ویتنام و ایران به ترتیب وارد سالن شده و مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) قرار گرفتند و اما ووشوکاران کشور تونس در مراسم رژه شرکت نداشتند.

در آیین افتتاحیه، سیدزاهد ابراهیمی به نمایندگی از داوران و محسن محمدسیفی به عنوان نماینده ورزشکاران مراسم سوگند را بر جای آورده و اذعان داشتند: از قوانین و مقررات تبعیت کرده و با جوانمردی پای به عرصه مسابقات خواهند گذاشت.

در این مراسم تندیس یادبودی از سوی مسوولان حاضر در محل به سرپرستان تیم های شرکت کننده اهدا شد و در پایان نیز ووشوکاران ایران و کشور چین به صورت جداگانه به اجرای حرکات نمایشی ورزش ووشو پرداختند که با استقبال بالای تماشاگران مواجه شد.

چهارمین دوره تورنمنت بین المللی ووشو جام ‘پارس’ با حضور ۲۱۰ورزشکار از ۱۹ کشور از صبح فردا (شنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار می شود.

۵۹۷/۵۲۲

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۷۷۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.