مراسم انتخاب بهترین‌های تکواندوی آسیا برای دومین بار به تعویق افتاد

۲۹خردادماه،

مراسم انتخاب بهترین‌های تکواندوی آسیا که قرار بود دو روز پیش (سه‌شنبه) برگزار شود، به تعویق افتاد و فردا (پنجشنبه) ۳۰ خرداد در اندونزی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اتحادیه تکواندوی آسیا قصد دارد برای اولین بار بهترین‌های این قاره را در بخش‌های ورزشکار، مربی، داور و فدراسیون انتخاب کند که این مراسم قرار بود طبق برنامه‌ریزی اولیه سه شنبه ۲۸ خرداد همزمان با آغاز مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در اندونزی برگزار شود، اما اتحادیه تکواندوی آسیا این مراسم را یک روز به تعویق انداخت. قرار بود این مراسم امروز (چهارشنبه) برگزار شود که این اتحادیه دوباره زمان انتخاب بهترین‌های تکواندوی آسیا را تغییر داد و طبق اعلام تازه قرار است فردا (پنجشنبه) برگزار شود.

در بخش انتخاب بهترین‌های آسیا، محمد باقری معتمد در بخش بهترین ورزشکار، حسن ذوالقدری در بخش بهترین مربی و فدراسیون ایران در بخش بهترین فدراسیون کاندیدای کسب این مقام می باشند. البته در بخش داوران ، کمیته‌ داوران آسیا بهترین داور را انتخاب خواهد کرد که کاندیداهای این بخش اعلام نشده ‌اند، اما شهرام اربابی از ایران که سابقه قضاوت در بازی‌های المپیک و مسابقه‌های جهانی را دارد یکی از شانس‌های کسب این مقام است.

امروز (چهارشنبه) نشست داوران بخش پومسه آسیا برگزار شد که مرتضی استکی به عنوان نماینده ایران در آن حضور داشت.

نشست اعضای شورای آسیا، مجمع عمومی اتحادیه تکواندوی آسیا و قرعه کشی مسابقات پومسه دیگر جلساتی بود که امروز در جاکارتا برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.