مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی دانشگاه آزاد برگزار شد

شنبه ۱۷ تیر – ۰۳:۳۹:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

طی حکمی ازسوی دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک­محمدی به سمت معاون امور مجلس دانشگاه آزاد منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی که ظهر امروز با حضور دکتر محمدصادق مهدوی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد برگزار شد، طی احکام جداگانه­ای از سوی دکتر فرهاد دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک­محمدی به مدت ۲ سال به سمت معاون امور مجلس و دکتر کریم زارع معاون اسبق پارلمانی به سمت ریاست باشگاه پژوهشگران جوان منصوب شدند.
مهدوی با بیان اینکه دکتر زارع از قدیمی ترین یاران دانشگاه و همراهان دکتر جاسبی است، گفت: وی خدمات ارزنده­ای طی ۳۰ سال گذشته در عرصه آموزش عالی به دانشگاه آزاد اسلامی ارایه داده است.
وی با اشاره به سمتهای متفاوت دکتر زارع درمعاونتهای آموزش، پژوهش، دانشجویی و بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دکتر زارع سوابق اجرایی متعددی در دانشگاه­های دولتی اعم از تربیت معلم و شهید بهشتی داشته است.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از زحمات دکتر زارع ادامه داد: از این پس دکتر زارع در سمت ریاست باشگاه پژوهشگران جوان که مورد انتخاب خود وی بوده است به دانشگاه آزاد اسلامی خدمت خواهند کرد.
مهدوی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین ملک محمدی از چهره­های ملی کشور و مسوولیتهای مختلفی در بنیاد نهج البلاغه و غدیر و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی داشته است، گفت:   بدلیل علاقه بسیار وی به فعالیتهای دانشگاهی و کارهای فرهنگی به سمت معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.
همچنین در این مراسم، دکتر زارع معاون اسبق پارلمانی دانشگاه  آزاد اسلامی با قدردانی از دکتر مهدوی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد به سوابق اجرایی­اش در دانشگاه­های دولتی و آزاد و تجارت حاصل از نایب رییس کمیسیون آموزش عالی و غیره اشاره کرد و گفت: در طول ۸ سال که در معاونت پارلمانی مشغول به خدمت بودم در جهت رشد و بالندگی، تایید مدارک، حل تبعیض بین اعضای هیات علمی دانشگاه­های دولتی و آزاد، اختصاص وام به دانشجویان دانشگاه آزاد تلاشهای بسیاری کرده­ام  و خوشبختانه موفقیت­های بسیاری بدست آورده­ام.
وی با بیان اینکه کسب ۳ لوح افتخارآفرین که به امضای نمایندگان هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی رسید مهر تاییدی بر فعالیتهای دانشگاه آزاد است، گفت: با تحولی مدیریتی که از سوی دکتر فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد، امیدوارم همه­ی مدیران و مسوولان با روحیه همکاری و همیاری دست در دست یکدیگر داده و نقاط ضعف را به قوت و سیئات را به حسنات تبدیل کنیم تا دانشگاه آزاد را که یادگار امام راحل است بیش از گذشته در عرصه آموزش عالی بدرخشد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین ملک محمدی با قدردانی از زحمات و فعالیتهای دلسوزانه دکتر زارع در طول مسوولیتش اذعان داشت: تعامل وی با نمایندگان مجلس مثال زدنی است و  بیش از گذشته از زحمات،  تجربیات و رهنمودهای دکتر زارع استفاده خواهیم کرد.
وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی قابل قیاس با سایر مراکز آموزش عالی در کشور نیست و امیدواریم با فکر خلاق دکتر دانشجو و همکاری و همیاری همه­ی کارکنان شاهد آثار مثبت و خوبی باشیم.
گفتنی است همچنین با حکمی از سوی دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی، عزیزی به سمت مدیر کل امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد و از زحمات پورزمان مدیر کل اسبق قدردانی شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۷۱۵۳۹۳۷۲۱۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.