مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اراک برگزار شد

۲۸م آذر ،

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، در این مراسم محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که این تغییر باید بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شد، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، باید رییس دانشگاه‌ آزاد استان، رییس بزرگترین مرکز دانشگاهی آن منطقه نیز باشد که بر این اساس رییس دانشگاه آزاد اراک تغییر کرد.

خجسته در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمات تازه دانشگاه آزاد و شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیات امناهای استانی دانشگاه آزاد باید تشکیل شوند تا با انجام این کار، اقدامات مربوط به دانشگاه‌های استان به طور آسان‌تر انجام شود.

در ادامه این مراسم نصرالهی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی نیز گفت: دانشگاه آزاد در حال حاضر بزرگترین دانشگاه جهان است و نمونه‌ای قابل تامل در بخش فعالیت‌های غیر دولتی است.

وی در ادامه با ارائه چند راهکار سخنان خود را ادامه داد و افزود: برای بهبود کیفیت دانشگاه آزاد باید به مواردی چون شفاف سازی عملکرد معاونت‌ها و بخش‌های مختلف، گسترش کمی و کیفی تصحیلات تکمیلی، توسعه امکانات دانشگاهی و فعال سازی کرسی‌های آزاد اندیشی بیشتر توجه داشت.

در ادامه عباس ملک حسینی رییس سابق دانشگاه آزاد اراک گفت: دانشگاه آزاد اراک از سال ۶۳ کار خود را با ۶۰۰ دانشجو و در ۱۰ رشته آغاز کرد و امروز شاهد این هستیم که این دانشگاه بزرگترین دانشگاه غرب کشور است.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اراک با بیش از ۱۸ هزار دانشجو که در دو مجتمع و ۶ دانشکده تحصیل می‌کنند، تاثیر بزرگی در آموزش کشور برعهده دارند، از اقدامات عمرانی در طی ۴ سال قبل می‌توان به احداث استخر اروند، تالار فردوسی و تکمیل مجموعه ورزشی ایران اشاره کرد.

در پایان این مراسم با تقدیر از چهار و نیم سال خدمات عباس ملک‌حسینی در دانشگاه آزاد اراک، دکتر ملک سلیمانی به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.