مراسم خاکسپاری شماری از قربانیان زلزله بوشهر برگزار شد

۲۱فروردین۱۳،

عصر امروز در شهرک شنبه تعداد ۳۲ قربانی دیگر زلزله بوشهر که بر اثر جراحات و مسمومیت جان خود را از دست داده بودند، از بیمارستان شهرستان دشتی به زادگاهشان در شهرک شنبه منتقل و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به منطقه زلزله زده بوشهر، عصر امروز پنج شنبه ۲۲ فروردین ماه مراسم تشییع و خاکسپاری شمار از قربانیان اتفاق زلزله اخیر این شهرستان به صورت دسته جمعی برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ تعداد ۳۲ قربانی دیگر زلزله روز سه شنبه هفته جاری  بوشهر که بر اثر جراحات و مسمومیت جان خود را از دست داده بودند از بیمارستان شهرستان دشتی به زادگاهشان در شهرک شنبه منتقل و به خاک سپرده شدند.

این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان دشتی،‌ استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان دشتی، نماینده مردم و مدیران لشگری و کشوری و خیل عظیم مردم داغدیده از مقابل مسجد جامع شهرک شنبه برگزار شد.

این مراسم به دلیل کثرت قربانیان با حضور خانواده‌های آنها به صورت ویژه برگزار و جانباختگان نیز به صورت دسته جمعی در سه ردیف در کنار هم آرام گرفتند.

نکته جالب آن که، تمام مردم شهرک با غم و اندوه دو چندان در مراسم تشیع حاضر شده و با همدلی و عزاداری گسترده این مراسم را برگزار کردند.

همچنین حضور رسانه‌های داخلی و خارجی برای پوشش این اتفاق مهم خودنمایی می‌کرد.

جمعیت هلال احمر،‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گروه‌های بسیجی منطقه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر گروه‌های مردمی و دولتی برای برگزاری این مراسم از تمام ظرفیت خود استفاده کردند.

گفتنی است؛ ساعت ۱۶:۲۲ دقیقه عصر روز  دوشنبه زلزله ای به بزرگی ۱/۶  در مقیاس ریشتر شهرک شنبه، روستاهای باغان،‌ درویشی، کاکی،سنال و….. آمد که در اثر این اتفاق تاکنون بیش تر از ۶۰ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.