مراسم سوگواری “سه‌ ساله کربلا” با حضور سه ساله‌ها برای اولین بار برگزار می‌شود

۲۸م آذر ،

مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقات شهرستان ری از برگزاری مراسم سوگواری “سه‌ ساله کربلا” با حضور سه ساله‌ها برای اولین بار در حرم حضرت‌عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

حجت‌ الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار ویژه‌نامه‌ی محرمممتازنیوز، از برگزاری مراسم سوگواری “سه‌ ساله کربلا” با حضور سه ساله‌ها خبر داد و گفت: این مراسم برای اولین بار در سطح شهرستان ری، باقر شهر، حسن‌آباد، و کهریزک برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم راس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه سی‌ام آذرماه و همزمان با شب یلدا در مصلی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم‌حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقات شهرستان ری خاطر نشان کرد: در این مراسم منصور کریمی به عنوان قاری، حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی به عنوان سخنران و حاج حیدر خمسه و ذوالفقاری نیز به عنوان مداح حضور خواهند داشت.

توسلی با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی برگزاری این مراسم گفت: از طریق‌پیامک، مساجد و مدارس موضوع اطلاع‌رسانی شده و امیدواریم به صورت باشکوه برگزار شود.

وی تاکید کرد: متولی مراسم سوگواری سه‌ ساله ابا‌عبدالحسین(ع) که برای اولین بار برگزار می‌شود، اداره اوقاف شهرستان ری است.

مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقات شهرستان ری در پایان اظهار داشت: البته مراسم مشابهی فردا (چهارشنبه ۲۹ آذر ماه) توسط هئیت رزمندگان اسلام در مکان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.