مراسم شکر گزاری شکست توطئه صهیونیستی انفکاک فرهنگی آذربایجان

لغو رژه همجنس بازان در جمهوری آذربایجان به معنای ناکام ماندن صهیونیستها در جداسازی کامل جمهوری آذربایجان از جهان اسلام محسوب می گردد

مراسم شکرگزاری شکست توطئه صهیونیستی انفکاک فرهنگی جمهوری آذربایجان ازجهان اسلام دیروز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد المهدی منطقه عباسی تبریز برگزار گردید.

 به گزارش آران نیوز در این مراسم که در ادامه سلسله نشستهای محکومان شریعت برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین دکتر صالح نیا از اساتید حوزه علمیه قم نخست با تبیین آیات الهی گفت : خداوند متعال دو مسیر منتهی به نور و تاریکی یا همان خیر و شر را در مقابل انسان قرار داده و این انسان است که بایستی در یکی از این دو مسیر گام بردارد. دکتر صالح نیا افزود : شیطان رانده شده از درگاه الهی در جریان سجده ملائکه به حضرت آدم قسم یاد نموده تا جایی که می تواند حداکثر انسانها را به سوی شر حداکثری سوق دهد و لذا خداوند از شیطان با عنوان دشمن بزرگ یاد می کند که بایستی برای مقابله با آن برنامه ریزی نمود چرا که شیطان با برنامه سراغ انسانها و جوامع می آید.


این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت : در این میان وظائف افرادی که وظیفه حکومت به آنها سپرده شده است بسی سنگین و تلاش شیطان برای انحراف آنها بیشتر است و از این رو متاسفانه امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی حاکمانی را می بینیم که دست نشانده شیطان هستند و البته جریان بیداری اسلامی این افراد فاسد را یکی پس از دیگری محو خواهد نمود.

دکتر صالح نیا رژیم صهیونیستی را مصداقی از شیطان دانست و گفت امروز در کشوری که بیش از ۹۵ درصد آن را مسلمانان تشکیل می دهد بر اساس یک انتخابات فرمایشی و به موجب یک سناریوی سیاسی فردی روی کار آمده است که تماما مطیع صهیونیستها شده و حتی برای رضایت آنها حاضر شد که همجنس بازان دنیا را به باکو که چندی قبل پایتخت فرهنگی جهان اسلام بود دعوت کند و بدتر از آن همسر خود را مسئول مدیریت امور آنان نماید .

این استاد دانشگاه درادامه گفت : امروز صهیونیستها به این نتیجه رسیده اند که مهمترین چالش فراروی آنها آموزه های تشیع است. لذا به طور جد در صدد مقابله با این فرهنگ هستند و چون می دانند که آذربایجان مهد تشیع و محل انتشار تشیع به کل دنیا هستند در صدد استحاله فرهنگی مردم آذربایجان هستند که البته چون می دانند درآذربایجان تاریخی به عنوان سر ایران جایی برای آنها وجود ندارد تلاش می کنند در جمهوری آذربایجان نفوذ کنند و از آنجا سیاستهای ضد شیعی و ضد ایرانی خود را مدیریت نمایند.

دکتر صالح نیا افزود : امروز در جمهوری آذربایجان بواسطه حکومت موروثی علی اف سیاست دشمنی با ایران دنبال می شود. در این کشور تظاهرات علیه ارمنی ها که بیست درصد خاک جمهوری آذربایجان را اشغال نموده است ممنوع است ولی تجمع علیه مراجع تقلید آزاد است .

حجت الاسلام صالح نیا در ادامه به سابقه فرهنگی و تاریخی مردم جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود همانطور که  کمونیستها نتوانستند دین مردم را از آنان بگیرند امروز نیز کسی نمی تواند به سیاستهای دین ستیزانه خود ادامه دهد.

دکتر صالح نیا در پایان افزود: بر اساس روایات صحیح، در عصر ظهور بخش قابل توجهی از یاران امام زمان (عج) از منطقه آذربایجان می باشد و لذا ما به مردم این منطقه امیدواریم و حتما امسال که جریان بیداری اسلامی به اوج خود رسیده است رمضان ،محرم و عاشورای متفاوتی در جمهوری آذربایجان خواهیم داشت.

دکتر صالح نیا در پایان ضمن دعا برای آزاد سازی قره باغ ؛ به خاطر لغو رژه همجنس بازان در جمهوری آذربایجان که در حقیقت  شکست توطئه صهیونیستی انفکاک فرهنگی جمهوری آذربایجان ازجهان اسلام بود از عنایت الهی سپاسگزاری کرد و به نقش مقاومت مردم مسلمان آذربایجان و نیزاعتراضات مراجع ،علما و مردم شهرهای تبریز و اردبیل در این خصوص اشاره نمود


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.