مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل برگزار شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مراسم قرعه‌کشی جوایز جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل، شامل شمش طلای یک کیلوگرمی، ۷ گوشی تلفن همراه Xperia Z  و ۴۹ گوشی تلفن همراه  Xperia go سونی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی و هیئت نظارت بر قرعه‌کشی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل، شامل یک شمش طلای یک کیلوگرمی و ۷ گوشی تلفن همراه Xperia Z   و ۴۹ گوشی Xperia go  سونی برگزار شد.
در جشنواره بهار۹۲ ایرانسل، کلیه مشترکین اعتباری ایرانسل که درهر ماه از ماه‌های برگزاری جشنواره، سیم‌کارت خود را حداقل به مبلغ۱۰ هزار تومان شارژ کرده باشند، به گونه‌ای که در پایان جشنواره بهار، سیم‌کارت‌شان به میزان ۳۰ هزار تومان شارژ شده بود، در قرعه کشی شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده شدند.
همچنین کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل که در جشنواره بهار۹۲ ، در هر هفته به میزان روزانه ۵ دقیقه با سیم‌کارت ایرانسل خود مکالمه برقرار کرده بودند در قرعه کشی هفتگی یک عدد گوشی Sony Xperia Z ، معادل ۲۰ میلیون ریال شرکت داده شدند.
علاوه بر این کلیه متقاضیان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل که در جشنواره بهار۹۲، ثبت نام خود را کامل کرده و در همان روز ثبت‌نام، سیم‌کارت خود را به مبلغ ۵۰ هزار ریال شارژ کرده بودند نیز در قرعه کشی روزانه یک عدد گوشی موبایل Sony Xperia go معادل ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی شرکت داده شدند.
علاوه بر این مشترکینی که از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری ایرانسل کرده‌اند و سیم‌کارت خود را تا پایان شهریور ۹۲ حداقل ۱۰ هزار تومان شارژ کنند، شانس شرکت در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی بی.ام.و Z4 را که در تاریخ ۷ مهرماه و همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۲۲ به برنده خوش شانس آن اهدا می‌‌شود، خواهند داشت.
لازم به یادآوری مجدد است که اسامی تمامی برندگان قرعه‌کشی‌های ایرانسل از طریق وب پایگاه اینترنتی رسمی این شرکت به آدرس www.irancell.ir در اختیار عموم قرار می‌گیرد و اطلاع‌رسانی به برندگان قرعه‌کشی‌های ایرانسل نیز تنها از طریق تماس با شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰  و بدون مطالبه هیچ هزینه‌ای صورت می‌گیرد.
گفتنی است کارشناسان مراکز تماس ایرانسل با شماره ۷۰۰ برای تماس از سیم‌کارت‌های ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط در طی ۲۴ ساعات شبانه روز و کلیه ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات مشترکین محترم می باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.