مراسم قرعه کشی مسابقات جام جهانی تکواندو برگزار شد

۰۲م آذر ،

حریفان تیم ملی تکواندوی بزرگسالان کشورمان در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی ۲۰۱۲ آروبا مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مراسم قرعه کشی شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو دقایقی پیش در شهر “سانتاکروز” واقع در آمریکای جنوبی  برگزار شد و  تیم ملی تکواندو کشورمان  با تیم های روسیه و دومینیکن هم گروه شد.
مراسم قرعه کشی امروز پنج شنبه دوم آذر ماه  ساعت ۱۵  و افتتاحیه این دوره از رقابتها نیز از ساعت ۱۸ (وقت محلی ) در “سانتاکروز” برگزار، مسابقات نیز به صورت رسمی از فردا جمعه آغاز و تا یکشنبه  پنج آذر ماه ادامه می یابد.
گفتنی است: (یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی) به عنوان نمایندگان کشورمان  و (فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، مهدی ممتازنیوز مربی ، علی محمد بسحاق مربی بدنساز ، هادی ساعی مدیر فنی وغلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست) ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.
شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو به صورت رسمی از روز جمعه سوم آذرماه آغاز و فینال این رقابتها و همچنین مراسم اهدای جوایز نیز روز یکشنبه پنجم آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ به وقت “آروبا” برگزار می گردد./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.