مراسم معارفه مظلومی برگزار شد

مراسم معارفه پرویز مظلومی سرمربی جدید تیم فوتبال استیل‌آذین زاگرس در محل باشگاه استیل‌آذین تهران و با حضور بازیکنان، جهانیان عضو هیئت‌مدیره، آتیلا حجازی و علیرضا پورمند برگزار شد.

به گزارش فارس،این در حالی است که حسین هدایتی مالک باشگاه ملوان که تیم گهر را به نام برادرش خریداری کرده است در این جلسه حضور نداشت. غیبت هدایتی حرف و حدیث هایی را بین خبرنگاران حاضر در مراسم به وجود آورد، اما پرویز مظلومی سرمربی جدید تیم استیل‌آذین زاگرس در مورد دلیل غیبت وی گفت: حسین هدایتی امروز عمل جراحی داشت و من در حالی‌که روی تخت دراز کشیده بود با او ملاقات کردم.

سرمربی جدید استیل‌آذین زاگراس در مورد تغییر پیاپی مربی در تیم‌های لیگ برتری گفت: ظاهراً ما هم روش عرب‌ها را در پیش گرفته‌ایم و مربیان را مدام جابجا می‌کنیم در حالیکه اگر مربی نتیجه نگیرد کل مجموعه مقصر است و ممکن است امکانات را فراهم نکرده باشند.

وی تاکید کرد: برخی از این جابجایی‌ها جواب داده، اما در فوتبال نتیجه‌گرا دست مربیان بسته است و آنها به دنبال سازندگی نمی‌روند. باید به سازندگی بها داد اما در این چند سال کدام چهره را به فوتبال معرفی کرده‌اید.

با آغاز جلسه مربیان با بازیکنان؛ خبرنگاران را از باشگاه استیل‌آذین به بیرون هدایت کردند تا جلسه خصوصی کادر فنی با بازیکنان تیم گهر سابق برگزار شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.