مراسم وداع با آیت الله ملک حسینی در یاسوج/ پیام های تسلیت شخصیت های نظام

این مطلب در تاریخ جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

مراسم وداع با فقیه عالیقدر تشیع، آیت الله ملک حسینی روز یکشنبه در یاسوج برگزار می گردد.

به گزارش خبرآنلاین مراسم تشییع پیکر مطهر نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه از ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار می گردد.
آیت الله ملک حسینی سحرگاه امروز جمعه در شیراز و در آستانه عید ولایت مولایش امیر المومنین علی(ع) دعوت حق را لبیک گفت.

رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت

 

رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

 

متن پیام دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیمانالله و انا الیه راجعون. رحلت فقیه مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی سبب تاثر و تالم شدید اینجانب گردید. این اندوه بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر بزرگوار انقلاب ، حوزه های علمیه و ملت شریف ایران بویژه مردم مومن و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می نمایم.

این عالم عالیقدر از جمله یاران مخلص و واقعی امام راحل و رهبری عزیز بودند که در سراسر عمر با برکت خویش منشاء برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و درهمه صحنه های انقلاب اسلامی و اقدامات انجام شده در مسیر خدمت رسانی به مردم ،حضور فعال و ثمر بخشی داشته و از آن حمایت و پشتیبانی نمودند.

فقدان این روحانی جلیل الشان ضایعه بزرگی برای حوزه های علمیه و انقلاب است و خدمات ایشان در عرصه های مختلف سیاسی ،علمی و معنوی، هرگز از یادها فراموش نخواهد شد. برای روح پاک آن فقید سعید درود می فرستم و علو درجات و محشور بودن با اجداد طاهرینش را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم .

آیت الله آملی لاریجانی ارتحال آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت

 

 آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی ارتحال آیت الله ملک حسینی، نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

 

در پیام رئیس قوه قضاییه آمده است: ارتحال آیت الله ملک حسینی که از یاران دیرین حضرت امام خمینی (ره) در دوران ستم شاهی و از حامیان واقعی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود سبب اندوه و تاثر اینجانب شد.

اینجانب درگذشت این عالم وارسته را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، ملت شریف و انقلابی ایران، بویژه مردم استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و ازخداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

آیت الله یزدی: آیت الله ملک حسینی منشأ خدمات ارزشمندی برای حوزه های علمیه بود

 

آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ملک حسینی، آورده است: آن عالم جلیل القدر منشأ خدمات ارزشمندی برای حوزه های علمیه بود.

 

در پیام آیت الله محمد یزدی آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر و فقیه وارسته، حضرت آیت الله ملک حسینی، عضو گرانقدر مجلس خبرگان رهبری سبب تاثر و تاسف شد.
درگذشت آن عالم ربانی و فقیه وارسته ثلمه ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد. او عمر پر برکت و گرانبهای خویش را در راه نشر علوم اسلامی و اعتلای حوزه های علمیه و خدمت به مردم نجیب و شریف استان های فارس و کهگیلویه وبویراحمد سپری نمود و منشاء خدمات ارزشمندی برای آن منطقه و حوزه های علمیه بود .
آن عالم بزرگوار مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پشتیبانی نموده و همواره در تائید عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی ) تلاش و جدیت داشت.
هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه اندوهبار را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع اعظام تقلید، علمای اعلام و حوزه های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان های فارس و کهگیلویه وبویراحمد و بالاخص فرزندان محترم و بیت شریف آن مرحوم، تسلیت می گوید و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارند.


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.