مراسم وداع با مارادونا با تنش آغاز شد + تصاویر

مراسم خاکسپاری و وداع با اسطوره فوتبال آرژانتین در کاخ ریاست جمهوری آغاز شد که در نخستین ساعات، میان مردم و پلیس درگیری به وجود آمد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از آس، مراسم خاکسپاری دیگو آرماندو ماردونا از ساعت شش صبح امروز (به وقت محلی) در خانه صورتی (کاخ ریاست جهموری) بوینس آیرس آغاز شد. از همان زمان که اعلام شد قرار است اسطوره فوتبال آرژانتین در این محل دفن شود هواداران گروه گروه خود را به کاخ رساندند.

ابتدا نیروهای امنیتی شرایط را به خوبی کنترل کرده بودند. مراسم با حضور خانواده مارادونا و بزرگان فوتبال این کشور آغاز شد در حالی که تابوت اسطوره آرژانتینی با پیراهن شماره ۱۰ کشورش پوشانده شده بود. مردم هم کم کم وارد سالن می شدند و با بهت و چشمان گریان با ستاره محبوبشان خداحافظی می کردند. 

ناگهان شرایط از کنترل خارج شد. مردمی که جلوی ورودی حضور داشتند می خواستند وارد شوند و درگیری میان آن ها و پلیس به وجود آمد. پلیس که تلاش داشت با صف مردم را به داخل کاخ بفرستد برای برقراری آرامش مجبور شد از گاز اشک آورد استفاده کند. در این میان چند نفر مصدوم شدند و تصاویر تاسف باری در مراسم خاکسپاری یکی از بهترین های تاریخ فوتبال دیده شد.

این اتفاق دقایقی پیش از خروج خانواده مارادونا از کاخ رخ داد. ماموران در نهایت توانست دوباره جو را آرام کنند. قرار است مراسم تا ساعت ۱۶ (به وقت محلی) ادامه داشته باشد. 

مکسی رودریگس، گابریل هاینزه و خاویر ماسچرانو

خانواده مارادونا در حال ترک کاخ ریاست جمهوری

انتهای پیام 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.