مراسم وزن کشی پنج وزن دوم مسابقات کشتی نوجوانان جهان درباکو برگزارشد

به گزارش ایرنا، همزمان با مراسم وزن کشی، پزشکان فیلا سلامت جسمانی کشتی گیران این پنج وزن کشورمان را در این مسابقات مورد تایید قرار دادند.

در این مسابقات ‘صابر خانجانی’ در ۴۶ کیلوگرم، ‘مرتضی قیاسی’ در ۵۴ کیلوگرم،

‘حسین روزبه’ در ۶۳ کیلوگرم، ‘علی موجرلو’ در ۷۶ کیلوگرم و ‘علی اصغر اکبری’ در ۱۰۰ کیلوگرم عصر چهارشنبه یکم شهریورماه سال جاری در این مجموعه ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی کشتی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با ۱۰ کشتی گیردر اوزان ۴۲ ، ۴۶ ، ۵۰ ، ۵۴، ۵۸، ۶۳ ، ۶۹ ، ۷۶ ، ۸۵ ، ۱۰۰ کیلوگرم در این مسابقات در باکو شرکت کرده است و ‘مراد محمدی’ به عنوان سرمربی و ‘تورج ظفری’، ‘یعقوب نجفی جویباری’ و

‘محمدعلی گنجانی’ به عنوان مربی و ‘سید جعفر موسوی’ سرپرست تیم و’رضا زلفخانی’ به عنوان مسوول تدارکات، تیم ملی ایران را در باکو همراهی می کنند.

در نخستین روز این مسابقات تیم ملی کشتی نوجوانان ایران موفق شد یک مدال طلا و سه برنز در وزن های ۵۰ ، ۵۸ ، ۶۹ ، و ۸۵ کیلوگرم کسب کند .

رقابت ها کشتی نوجوانان جهان در رشته مردان و زنان طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ اگوست

(۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه ) برگزار می شود و در مجموع بیش از ۸۵۰ نفر اعم از کشتی گیر، کادر فنی تیم ها و داوران بین المللی از ۴۱ کشور جهان به جمهوری آذربایجان سفر کرده اند.

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران در نخستین روز این مسابقات، یک مدال طلا توسط ‘علی محمدزاده’ در وزن ۵۰ کیلوگرم و سه مدال برنز توسط ‘سمیر یاوری’ در وزن ۵۸ کیلوگرم، ‘ رضا مظفری’ در ۶۹ کیلوگرم و ‘حسین شهبازی’ در ۸۵ کیلوگرم کسب کرد.

خاورم/۱۱۰۸**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۵۹۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.