مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-مراسم گرامیداشت روز دانشجو (۱۶ آذر) با شعار استکبارستیزی در سالن بصیرت دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا،مراسم گرامیداشت روز دانشجو (۱۶آذر) با حضور سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی دستیار و و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، حجت الاسلام و المسلمین حبیب زادهمسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، جمعی از اعضاء هیات علمی، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه جامع امام حسین (ع) در سالن همایشهای بصیرت این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه ۶ تن از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) درسال قبل طی ماموریت های سپاه به شهادت رسیده اند، گفت: وظیفه و ماموریت عام دانشگاه امام حسین (ع) پر کردن شکاف و خلا علمی در کشور است تا از این روزنه کشور به قطب علم و فناوری منطقه تبدیل شود و این هدف مشترک همه دانشگاه های کشور است.
وی افزود: هدف خاص دانشگاه امام حسین (ع) این است که به نهادی مستقل در حوزه علم تبدیل شود و به تولید علم بومی بپردازد چرا که با علوم غربی نمی توان از انقلاب اسلامی پاسداری و حفاظت کرد.
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه کسب مرجعیت علمی و نیل به تمدن نوین اسلامی هدف نهایی و اصلی نیست، ادامه داد: تبدیل شدن به مرجعیت علمی و نیل به تمدن نوین اسلامی اهدافی میانی می باشند تا زمینه ها را برای رسیدن به هدف اصلی که همانا آماده کردن بسترظهور حضرت ولی عصر (عج) است، فراهم شود.
همچنین در این مراسم محمد ایمانی، عضو تحریریه روزنامه کیهان به ایراد سخنانی در حول موضوعات جنبش دانشجویی، استکبار ستیزی، فعالیت های ضد ایرانی دشمنان انقلاب در خارج و پیاده نظام آنها در داخل کشور پرداخت.
در پایان این مراسم با حضور سرلشکر صفوی آئین تجلیل از خانواده ۶ شهید دانشگاه امام حسین (ع) که در سال قبل در ماموریت های سپاه به شهادت رسیدند برگزار شد و آخرین دانشنامه شهدا به خانواده های آنها اهدا شد.
همچنین در این مراسم جمعی از دانشجویان و اساتید برتر این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است شهیدان شاطری، حاجی حاتم، بطحائی، حیدرپور، فنایی و کارگر برزی از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) سال قبل در ماموریت های سپاه به فیض عظیم شهادت رسیدند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.