مراسم یادواره شهدای حزب موتلفه اسلامی برگزار شد

۲۶خردادماه،

مراسم سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یادمان شهدای ۲۶ خرداد ۱۳۴۶ حزب موتلفه اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای این حزب و علی‌اکبر ولایتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمدنبی حبیبی جایگاه حزب موتلفه را در دیدگاه‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهیدبهشتی و سیدحسن نصرالله برشمرد.

در ادامه، علی‌اکبر ولایتی نیز ریشه‌های تاریخی و عوامل شکل‌گیری حزب موتلفه را بررسی و اظهار کرد: پایه تئوریک حزب موتلفه اندیشه‌های امام خمینی (ره) بود و حزب موتلفه و سلف آن فدایان اسلام، احیاگران ارزش‌های اسلامی بودند.

ولایتی همچنین برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: آنچه که برای همه ما مهم است، این است که مردم از فرمایشات رهبری پیروی کردند و جوش و خروش لازم فراهم و یک انتخابات سالم برگزار شد. من به مقام معظم رهبری، مردم و رییس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنم.

ولایتی همچنین افزود: همه مردم وظیفه دارند که از دولت تازه حمایت کنند و همکاری سه قوا باید یک همکاری سازنده باشد. مهم‌ترین سلاح خنثی سازنده طمع بیگانگان، اتحاد و انسجام مردم است و در واقع در برابر موشک دشمن، ما سلاح اجتماع، انسجام، اتحاد و مشارکت را داریم.

ولایتی در پایان سخنان خود از حمایت حزب موتلفه از وی در انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، در بخش پایانی این برنامه، حبیب‌الله عسگراولادی نیز با بیان خاطراتی از شهدای موتلفه اظهار کرد: اگر من زنده ماندم به این سبب بوده که من باید پیام شهیدان موتلفه به جوانان برسانم. بیداری اسلامی در واقع ادامه راه امام خمینی (ره) و همه فداکاری‌ها در راه اسلام در ایران بوده است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای موتلفه معتقد بودند که به این سبب قیام کرده‌اند که مقدمات ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم کنند.

عسگراولادی در پایان این دعا را خواند که خداوند ملت را در خط مبارک امام و تبعیت از ولی فقیه زمان از پیچ تاریخی به بهترین شکل عبور دهد.

وی با تبریک به حسن روحانی اظهار کرد: ما در مسیر انتخابات تدبیر بسیاری کردیم اما تقدیر الهی اینگونه شد که روحانی به عنوان رییس جمهور برگزیده شود و به نظر من اتفاق خوبی افتاد. همه نامزدهای دیگر نیز در انتخابات روحیه بسیار خوبی داشتند و من از همه نامزدهای انتخابات به سبب عملکرد خوبشان تقدیر می‌کنم.

عسگراولادی در پایان گفت: من از خداوند می‌خواهم تا حسن روحانی را به بهترین‌ها موفق بگرداند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حبیب‌الله عسگراولادی، محمدنبی حبیبی، اسدالله بادامچیان، حمیدرضا ترقی، حجت‌الاسلام شجونی، صفار هرندی و علی‌اکبر ولایتی حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.