“مراقبت جدی” از قهرمان کشتی جهان پس از تصادف در سانحه رانندگی

۰۲م آذر ،

رییس بیمارستان گنجویان دزفول گفت: ساعتی پیش سعید عبدولی که در یک سانحه رانندگی دچار آسیب‌دیدگی شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

مهرداد کلانتریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: عبدولی پس از معاینه توسط پزشک خود و با تشخیص خوب بودن وضعیت عمومی او، با دستورات دارویی مرخص شد.

وی ادامه‌داد: او خوشبختانه هنگام ترخیص مشکل خاصی نداشت ولی باید دو، سه روز تحت مراقبت جدی باشد و پزشک معالج به او پیشنهاد کرد که هفته بعد برای معاینه مجدد، مراجعه کند.

رییس بیمارستان گنجویان دزفول گفت: عبدولی در این سانحه رانندگی از ناحیه لگن دچار کوفتگی شده است که با استراحت، بهبود پیدا می‌کند. خوشبختانه او از نظر اسکلتی، عضلانی و رباتی به صورتی‌ که مانع از فعالیت ورزشی‌اش شود، مشکلی ندارد.

وی عنوان‌کرد: او می‌تواند فعالیت عادی روزانه خود را از یکی، دو روز دیگر آغاز کند ولی آغاز فعالیت ورزشی‌اش به نظر پزشک فیزیولوژیست او در فدراسیون بستگی دارد و او باید تشخیص دهد.

به گزارش ایسنا، سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن ۶۶ کیلوگرم ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن روز سه‌شنبه (۳۰ آبان‌ماه) دچار سانحه رانندگی با موتورسیکلت شد. در این اتفاق یک دستگاه اتومبیل به عبدولی که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت در شهر اندیمشک بود، برخورد کرد که بلافاصله راهی بیمارستان شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.