مراقب تمیزکننده‌های تقلبی لپ‌تاپ باشید

۳۰م دیماه ،

 

این روزها بازار تجهیزات تمیزکننده لپ‌تاپ و تبلت و همچنین تجهیزات کامپیوتری در کنار بازار تجهیزات ایمنی رشد کرده و پررونق شده است.
 
 
چنین اتفاقی منجر به عرضه محصولاتی جدید با برندهای ناشناخته در بازار شده است که اگرچه اکثر این محصولات قیمتی اندک دارند. اما استفاده و خرید بدون آگاهی آنها خطر کردن است.
به گفته احمد صالحی، یکی از کسبه بازار کامپیوتر، اکثر محصولات وارداتی در این زمینه تولید چین و تایوان می باشند که قیمت کمتری دارند تا محصولات آلمانی. این فعال بازار گفت، طی ماه‌های اخیر با توجه به نوسانات نرخ ارز شاهد یک رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی در مورد محصولات بهداشتی لپ‌تاپ بوده‌ایم که این موضوع سبب جلب توجه‌ها به سمت نمونه‌های ارزان قیمتی شده است که تحت نام شناخته شده‌ای هم نیستند.
این فعال بازار به خریداران این محصولات توصیه کرد از محصولاتی با برندهای شناخته شده برای تمیز کردن لپ‌تاپ استفاده کنند و به تاریخ مصرف و سایر مشخصات محصول توجه داشته باشند تا در این صورت دستگاه آنها دچار مشکل نشود.
یکی دیگر از فعالان بازار هم گفت: اگر قصد دارید محلول تمیز کننده‌ای ارزان خریداری کنید، توصیه می‌شود از یک دستمال نرم مرطوب استفاده شود، چرا که در این صورت دستگاه ایمنی بیشتری خواهد داشت. 
وی افزود: با توجه به کاهش شدید حجم واردات این محصولات اکثر محصولات موجود در بازار غیراورجینال، تاریخ مصرف قبل یا تقلبی می باشند و در صورت استفاده مداوم مشکلاتی را برای دستگاه به همراه خواهند
داشت. 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.