مراقب ماموران قلابی پزشک خانواده باشید

رییس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده گفت: مردم هوشیار باشند به ماموران قلابی پزشک خانواده پول و اطلاعات ندهند.

به گزارش قدس انلاین دکتر محمد شریعتی در گفتگو با وب­دا افزود: با توجه به اخبار و گزارش های واصله به ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، همزمان با شروع فاز استقرار این برنامه در سطح شهرها، گروهی از افراد سوجود اقدام به ایجاد اختلال در آرامش خانواده ها و کسب پول از آنان به بهانه های مختلف تحت عنوان انجام هماهنگی های پیش از اجرای برنامه پزشک خانواده کرده اند.
وی با اعلام غیرقانونی و قابل پیگرد بودن این اقدام سودجویان از سوی مراجع قضایی و قانونی، افزود: از مردم می خواهیم ضمن همکاری نکردن با این سودجویان مراتب را به دانشگاه های علوم پزشکی استان ها اطلاع داده و از پرداخت هرگونه وجهی به این سودجویان خودداری کنند.
وی در خاتمه از رسانه ها خواست ضمن اطلاع رسانی در این خصوص، در صورت کسب اطلاعاتی در خصوص موارد مشابه، این موارد را به ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده واقع در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند.
گفتنی است بنا بر اعلام مسئولان ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده سامانه ثبت نام از مردم در برنامه پزشک خانواده به نشانی www.1590.ir راه اندازی شده است. سرپرستان خانوار برای ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده و انتخاب پزشک مربوطه به این سایت مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
سرپرست خانوار می‌تواند پس از کامل کردن ثبت نام خود در سایت www.1590.ir، با باز کردن صفحات مربوطه در این سامانه، نسبت به ثبت دیگر اعضای خانوار و همچنین انتخاب پزشک خانواده اقدام کند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.