مراکز درمانی تأمین اجتماعی درآماده باش کامل می باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: از هفته قبل با تشدید آلودگی هوا به تمامی اورژانس‌ها و درمانگاه‌های تهران آماده‌باش داده شده است.

سید‌علی جمالیان در گفت‌وگو با فارس دربارهٔ افزایش مراجعه بیماران قلبی و عروقی و آسمی به مراکز درمانی و اورژانسی تأمین اجتماعی اظهار داشت: از هفته قبل با تشدید آلودگی هوا به تمامی اورژانس‌ها و درمانگاه‌های تهران آماده‌باش داده شده است.

وی ادامه داد: براساس آمارهای غیرمکتوب مراجعه بیماران از روز قبل به مراکز درمانی تأمین اجتماعی در استان تهران افزایش یافته است.

فوق‌تخصص قلب و عروق اظهار داشت: در روزهای آلوده هوا از راه رفتن و فعالیت‌های سریع جلوگیری شود و اشخاصی که بیماری‌های قلبی، عروقی و آسم دارند حتی‌الامکان در فضاهای باز حضور پیدا نکنند.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران ادامه داد: فعالیت‌های ورزشی تعطیل شود چرا که تشدید تنفس در چنین هوایی مشکلات تنفسی بیشتری را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در استشمام آلاینده‌های هوا تأثیری بسیاری ندارد گفت:  استفاده از ماسک بهتر از هیچی است با آنکه تأثیر بسیاری در کاهش آلودگی هوا ندارد.

جمالیان پیشنهاد کرد: شهروندان از راه بینی تنفس کنند چرا که راه‌های محافظتی بیشتری دارد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.