مراکز علمی کاربردی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

رییس دانشگاه علمی کاربردی ایلام گفت: مهارتی بودن رشته‌های مراکز علمی کاربردی استان سبب استقبال عمومی دانشجویان از این مراکز شده است.

مهندس iبهروز ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار نمود: دانشگاه جامع علمی کاربردی iبه عنوان حلقه واسط بین علم و صنعت و کاربرد آن در فعالیت‌های مختلف نقش منحصر iبه فرد و ممتازی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه عملی کاربردی یکی از ارکان نظام آموزشی عالی کشور رسالت بسیار سنگین و حیاتی دارد، افزود: هدف این دانشگاه فراهم آوردن سبباتی است که مشارکت سازمانها، دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش نیروی انسانی مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم می‌کند، iبه نحویکه دانشجویان بتوانند برای فعالیتی که iبه آنها محول می‌شود دانش و مهارت لازم را iبه دست آورند.

وی با بیان اینکه در جهتی اهداف عالیه این دانشگاه تاکنون بیش از ۱۳ مرکز آموزش علمی کاربردی در رشته‌های مختلف در سطح استان فعالیت می‌کنند، بیان نمود: دانشگاه علمی کاربردی استان با ایجاد بستر مناسب و شناسایی فرصت‌ها و تصویب رشته‌هایی که منجر iبه اشتغال پایدار شود بسترهای لازم را فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه مراکز علمی کاربردی استان نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارند، گفت: همه زیر ساخت‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری استان فراهم شده است.

ناصری اضافه نمود: راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری نقش بسزایی در افزایش سطح سواد شاغلان این دستگاه اجرایی دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.