مربی آلمانی به کار استقلال نمی آید

منصور پور حیدری مدیر فنی تیم استقلال شرایط این تیم را بررسی می کند و در مواقع لزوم با امیر قلعه نوعی در خصوص برخی مسائل مشورت دارد وی راضی به بازگشت میشائیل هنکه به تیم استقلال نیست.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، منصور پور حیدری یک فصل را در کنار مربی آلمانی تیم استقلال سپری کرده است و به امیر قلعه نوعی اعلام کرده که راضی به بازگشت این مربی نیست زیرا شرایطی که وی در تیم ایجاد می کند ایده ال نیست نیازی به همکاری با این مربی نیست.
 گفتنی است ، امیر قلعه نوعی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد از دانش این مربی استفاده کند اما این اتفاق از سوی منصور پور حیدری با مخالفت روبرو شده است زیرا مدیر فنی تیم اعلام کرده سال گذشته این مربی نتوانسته است شرایط ایده آلی را به عنوان مربی تیم ایجاد کند و آبی ها را به سمت فوتبال حرفه ای رهنمون سازد. به همین دلیل حضورش به کار استقلال نمی آید و لزومی نیست که وی حتما در تیم مشغول به کار شود و دستیار امیر قلعه نوعی شود.
شایان ذکر است، پرویز مظلومی طی فصلی که گذشت با این مربی رابطه خوبی نداشت و اختلافات نظر وی با سرمربی استقلال برای این تیم حواشی را بوجود آورد به همین دلیل مسئولان تیم قصد ندارند شرایط مانند فصل قبل پیش برود و امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی با هنکه دچار مشکل شود و تیم سرپرست فصل پیش آبی ها به سرمربی استقلال اعلام کرده شرایطی که مربی آلمانی در تیم ایجاد می کند شبیه به وضعیتی است که دستیاران ایران وی در استقلال دارند و تفاوت زیادی ندارند به همین دلیل و به منظور دوری از حاشیه اعضای تیم ترجیح می دهند با هنکه تسویه حساب کنند اما قلعه نوعی هنوز موافقت نکرده است ./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.