مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: با یک نفر به مصاف حریفان رفتیم

رقابت های بین المللی والیبال جام دولت با قهرمانی تیم ملی جوانان برزیل به پایان رسید و تیم شهرداری ارومیه جایگاه چهارمی را به خود اختصاص داد.

مجید ساداتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در ترکیب تیم شهرداری فقط یک نفر از بازیکنان فیکس و اصلی به نام فرهاد پیروت پور حضور داشت و ما با تیمی ناقص به مصاف حریفان خود رفتیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ترکیب تیم شهرداری ارومیه را بازیکنان جوان و امید تشکیل می دادند اما بازهم از عملکرد بازیکنان راضی بوده و به آنها امید داریم تیم ملی جوانان نیز توانست در این رقابت ها آماده و قدرتمند ظاهر شود.

ساداتی خاطرنشان کرد: از میان بازیکنان تیم ارومیه سعید معروف ، سعید مصطفی وند ، علی رضا نادی، احسن اله شیرکوند و برخی دیگر از والیبالیست ها در ترکیب حضور نداشتند تنها دلیل پذیرفتن این میزبانی از سوی هیئت والیبال استان آذربایجان غربی تیم ملی جوانان بود.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه در مهرماه سال جاری ارومیه میزبان مسابقات قهرمانی جوانان آسیاست برگزاری رقابت های چهار جانبه جام دولت باعث شد تا جوانان ملی پوش کشورمان با شرایط سالن و آب و هوای شهر ارومیه آشنا شوند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.