مربیان خارجی بازده خوبی برای ما ندارند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

سعادتمند گفت: مربیانی که به ایران می‌آمدند بازدهی لازم را نداشتند،‌ به همین سبب نیامدن مربیان خارجی را می‌توان به فال نیک گرفت.

امیر علی سعادتمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ورزشکاران دو و میدانی کار کشورمان برای حضوری موفق در مسابقات غرب آسیا، جهت افزایش آمادگی خود در اردو به سر می‌برند.

وی ادامه داد: این بازیکنان در حال حاضر در آمادگی کامل می باشند و می‌توانند در این مسابقات حضور موفق و پررنگی داشته باشند.

سعادتمند در خصوص اعزام دو و میدانی کاران افزود: داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی قصد دارد همه ورزشکاران به این مسابقات اعزام شوند چون همه، آنها مدال آور خواهند بود اما باید تا تصمیم شورای برون مرزی و کمیته ملی المپیک صبر نمود تا دید چه کسانی درمسابقات غرب آسیا حضور خواهند داشت.

وی در رابطه با گرفتن مربیان خارجی اظهار نمود: بدلیل کمبود بودجه کمیته ملی المپیک در خصوص قرار داد بستن با مربیان خارجی موافقت نکرد که به نظر من می‌توان این مخالفت را به فال نیک گرفت، چون تا کنون به جز تعداد معدودی از این مربیان، سایرین بازدهی لازم را نداشت و ازکیفیت بالایی برخوردار نبودند.

وی در ادامه افزود:‌ دو و میدانی کاران کشورمان نیز بدون علم به اینکه آیا با مربیان خارجی پیشرفت خواهند داشت یا نه، تنها می‌گویند که مربی خارجی می‌خواهیم، البته مربی خارجی هایی می باشند مانند ولاسکو سر مربی تیم ملی والیبال که می‌توانند سبب پیشرفت ورزشکاران شوند.

مربی پرش دو و میدانی گفت:‌ با توجه به اینکه الان فصل بدنسازی است و بازیکنان باید برای مسابقات آینده مانند رقابتهای لیگ و مسابقات جهانی که در پیش رو داریم آماده شوند اما آنها در آمادگی کامل قرار دارند و شرایط برنده شدن را دارند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.