مربی تیم ملی ژیمناستیک: رمضان‌پور می‌توانست فینالیست باشد/ مصدومیتش نگران کننده نیست

۲۱ آبان ،

به دنبال مصدومیت سعید رمضان‌پور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: رباط پای رمضان‌پور در حین مسابقه آسیب دید و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

حسن میرقائمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت رمضان‌پور که یکی از شانس‌های ایران برای راهیابی به فینال مواد پرش خرک و حرکات زمینی بود، اظهار کرد: متاسفانه او در حین مسابقه از ناحیه رباط زانو دچار کشیدگی شد. ایران در این رقابت‌ها با قرعه بدی روبه‌رو شد و با بدشانسی اولین تیمی بودیم که باید مسابقه‌هایمان را آن هم در ماده خرک حلقه آغاز می‌کردیم. همین مسئله هم سبب شد که احتمال آسیب دیدگی رمضان‌پور افزایش پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر وضعیت رمضان‌پور به چه صورت است؟ یادآور شد: او پس از آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد. پزشکان اعلام کردند که احتمال پارگی رباط وجود دارد. رمضان‌پور در ایران معالجاتش را ادامه خواهد داد. جای نگرانی وجود ندارد و او مشکل خاصی ندارد.

مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در پایان با بیان اینکه عملکرد رمضان‌پور بسیار عالی بود خاطرنشان کرد: رمضان‌پور شانس رفتن به فینال را داشت و تا آخرین لحظه همه تلاشش را کرد اما به سبب مصدومیت نتوانست کارهای لازم را انجام دهد و متاسفانه از راهیابی به فینال بازماند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.