مربی تیم والیبال کاله: ان‌شاء‌الله عطایی می‌ماند

۰۳م آذر ،

مربی تیم والیبال کاله گفت: هیچ بحرانی در تیم وجود ندارد و امیدوارم که به زودی شرایط مدیریت شود و ان‌شا‌ء‌الله بهروز عطایی نیز به کارش ادامه دهد.

محمد شریعتی _ مربی تیم کاله _ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مشکلی که برای تیم والیبال کاله به وجود آمده موضوع تازهی نیست و تمام تیم‌های بزرگ ورزشی در سراسر دنیا با چنین حاشیه‌هایی ممکن است روبه‌رو شوند، به هرحال مطمئن باشید این موضوع در باشگاه مدیریت می‌شود و ان‌شا‌ءالله در هفته‌های بعد شاهد تغییر وضع موجود خواهیم بود.

وی افزود: موارد متعددی در باخت‌های تیم کاله در سه هفته اخیر تاثیر‌گذار بود. شاید یکی از این عوامل مصدومیت چند نفر از بازیکنان تیم ما از جمله پت‌کوویچ پاسور صربستانی کاله بود. البته باز هم تاکید می‌کنم باید موارد مختلف بررسی شود. ما از نقد‌هایی که در این یکی دو هفته در رسانه‌ها بود، استفاده کردیم و باید در جلسه مدیریت باشگاه این موضوع را پیگیری کنیم.

مربی تیم والیبال کاله با اظهار بی‌اطلاعی از مذاکره این باشگاه برای تعیین جانشین بهروز عطایی گفت:‌ ان‌شا‌ء‌الله طی یکی دو روز آینده شرایط مدیریت می‌شود و بهروز عطایی در تیم می‌ماند. من بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در والیبال را دارم و پنج سال است که با باشگاه کاله همکاری می‌کنم. مطمئن باشید چهره‌های شناخته‌شده ورزش در روزهای سخت و آزمون‌های دشوار باید خود را نشان دهند و باشگاه کاله نیز از این شرایط سربلند خارج می‌آید. البته تاکید می‌کنم نه بحران وجود دارد نه شرایط خاصی حاکم است، بلکه هرچه هست در داخل مجموعه قابل مدیریت و حل شدن است.

وی در پایان بار دیگر ابراز امیدواری کرد: پس از جلسه‌ی کادر فنی و مدیریت باشگاه و هم‌چنین بازیکنان بهرو‌ز عطایی هم‌چنان به عنوان سرمربی تیم کاله به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.