مربی سابق تیم ملی از مسوولان کشتی مازندران انتقاد کرد

‘ محمود اسماعیل پور ‘ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : متاسفانه مسوولان هیات کشتی مازندران از حضورم در کادر فنی تیم ملی حمایت نکردند و برکناری ام از جمع مربیان تیم ملی موجب برانگیخته شدن هیچ واکنشی از طرف آنان نشد.

وی بیان داشت : علاقه مندان کشتی مازندران می دانند که برخی از کشتی گیران تیم اعزامی به المپیک لندن را از کودکی پرورش دادم و تلاش های فراوانی برای آنان انجام دادم اما متاسفانه اخیرا عده ای با بی انصافی ، آنان را از شاگردان من نمی دانند و این گونه می خواهند کنار گذاشته شدن من از تیم ملی را توجیه کنند.

مربی سازنده کشتی مازندران گفت : علاوه بر هیات کشتی مازندران ، عده ای در شهر جویبار نیز از برکناری ام از تیم ملی خوشحالند که هیچ پاسخی برای این افراد ندارم.

وی افزود : از واکنش های احتمالی به این اظهار نظرها هراسی ندارم ، اما معتقدم کشتی مازندران برای تدوام موفقیت ها ، نیازمند افرادی عاشق و دلسوز است که به طور واقعی خواهان پیشرفت این ورزش باشند نه آن که در ظاهر خود را علاقه مند به کشتی معرفی کنند.

اسماعیل پور از برخی از شاگردانش هم گلایه کرد و گفت : این کشتی گیران که من از کودکی آنان را وارد کشتی کردم و راه و چاه کشتی را به آنها نشان دادم ، اکنون که به مدارج بالای این رشته رسیده اند ، گذشته خود را فراموش کردند و حضورم در کنار کشتی گیران تیم ملی را عامل نتیجه نگرفتن تیم اعلام می کنند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران افزود : حرف های ناگفته فراوانی دارم که به دلیل علاقه فراوان به تیم ملی و جلوگیری از بروز حاشیه ، بیان آن را به بعد از مسابقات المپیک لندن موکول می کنم.

اسماعیل پور برای کشتی گیران تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و گفت : کشتی گیران مازندانی دارای توانمندی های فراوانی هستند که امیدوارم با کسب مدال از این رقابت های معتبر به کشور بازگردند.ک/۳

۷۳۳۱/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۰۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.