مربی مس: باخت مقابل تراکتورسازی را داور رقم زد

‘حسین کاشی نژاد’ بامداد چهارشنبه و به دنبال باخت دو بر یک مس مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخراج ‘قاسم دهنوی’ بازیکن تراکتورسازی درست بود، اما داور بازی برای تلافی این موضوع، خطاهایی گرفت که اصلا درست نبود.

وی بیان کرد: نوع داوری های فصل جاری، حق تیم ها را ضایع می کند و کمیته انضباطی اگر خواست می تواند فیلم بازی ها را ببیند و در خصوص اظهارات من علیه داوری تصمیم گیری کند.

کاشی نژاد گفت: در بازی مقابل تراکتورسازی دو نیمه کاملا متفاوت بر بازی حاکم بود به طوری که تیم مس در نیمه اول حاکم میدان بود و در نیمه دوم و به دلیل روی آوردن تراکتورسازی به بازی هوایی، روند مسابقه را تغییر داد.

وی افزود: مس در این بازی نیز همانند دو بازی گذشته خوب ظاهر شد و می توانست با بهره گیری از موقعیت ها به سه امتیاز بازی دست یابد.

وی گفت: البته در فوتبال به بازی عالی سه امتیاز نمی دهند، اما نحوه بازی بازیکنان مس ستودنی است و باخت مقابل تراکتورسازی و دو بازی گذشته از ارزش های ‘ابراهیم قاسم پور’ سرمربی این تیم کم نخواهد کرد.

تیم فوتبال مس کرمان در سومین بازی خود در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل تراکتورسازی تبریز دو بر یک مغلوب شد تا سومین باخت متوالی این تیم رقم بخورد.

این تیم هم اکنون بدون امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

۷۲۳۳/۵۸۷**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۵۸۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.