مرتضوی – توکلی، گفتمانها بر اساس تهدید

جام جم آنلاین: سعید مرتضوی در جوابیه ای به احمد توکلی بحث “قول شرف” را سوژه‌ای جهت تخریب و انتقام‌گیری از خدمات گذشته‌ و همچنین تدارک جنگ روانی و تبلیغاتی علیه خود دانسته است. احمد توکلی نیز گفت:همین که آقای مرتضوی تا چند روز پیش که احتمال استیضاح وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی را می‌داد سکوت کرده و حالا شیر شده است، بهترین دلیل است که حرفی برای گفتن ندارد. وقتی در استیضاحی که انجام خواهیم داد اسناد علیه او را افشا کردیم، معلوم خواهد شد چه کسی دروغگو است.

 در نمابر ارسالی از سوی محمد اصلانی وکیل مدافع مرتضوی به نقل از وی با اشاره به اینکه پس از بیان مطلبی دروغ و سراسر کذب توسط آقای احمد توکلی و تاکید بر اینکه مطلب مذکور توسط چهار دستگاه صوتی ضبط شده، آمده است: اینجانب از طریق یکی از وکلای دادگستری شکایتی را علیه وی(توکلی) به عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تنظیم و از مرجع قضایی خواسته‌ام که آقای توکلی نوار مورد ادعای خود را ارائه کنند؛ این پرونده از تاریخ ۳۰/ ۱/ ۹۱ تحت کلاسه ۹۱۰۰۲۵ در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مطرح رسیدگی است که تا به امروز خبری از نتیجه آن ندارم.»

 وی تاکید کرده است: «اینجانب خداوند سبحان را شاهد می‌گیرم که چنین لفظی (قول شرف) را نه در جلسه با جناب آقای حداد عادل و نه در جلسه با آقای توکلی به کار نبرده‌ام.

 لفظ «قول شرف» ساخته و پرداخته آقای توکلی است که از وی در این خصوص شکایت کرده‌ام و درخواست دارم نوار مورد ادعای خودشان را برای اطلاع عموم ارائه کنند و متاسفانه این دروغ و انتساب ناروا مورد استقبال رسانه‌های بیگانه و معاندینی قرار گرفته است که از «شرف»‌ و «شرافت انسانی» بویی نبرده‌اند و تنها این الفاظ را برای تخریب رقیبان می پسندند و از محتوای آن بی‌خبرند و با درست قلمداد کردن دروغ «قول شرف»، درصدد هستند با ایراد تهمت و افترا و انتساب مطالب کذب به اهداف شوم انتقام‌جویانه خود برسند و آن را مستمسک جنگ تبلیغاتی خود قرار داده‌اند.(باشگاه خبرنگاران)

در همین پیوند، احمد توکلی در پاسخ به جوابیه سعید مرتضوی گفت: من خدا را شکر می‌کنم که شاکیان من افرادی مثل مرتضوی، ملک‌زاده، مشایی، جوانفکر و رحیمی هستند و من در مقابل این افراد قدرت دفاع از خودم را نزد قاضی دارم و انشاءالله پاسخ خواهم داد.

وی افزود: ولی همینکه آقای مرتضوی تا چند روز پیش که احتمال استیضاح وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی را می‌داد سکوت کرده بود و حالا شیر شده است، بهترین دلیل است که نامبرده حرفی برای گفتن ندارد.

توکلی تأکید کرد: وقتی در استیضاحی که انجام خواهیم داد اسناد علیه او را افشا کردیم، معلوم خواهد شد چه کسی دروغگو است.

وی یادآور شد: آنچه درباره چهار ضبط‌ صوت من گفته‌ام مربوط به جلسه حکمیت مربوط به بنده بود و درست هم هست و از ضبط شدن جلسه دیگر با آقای حداد و زاکانی خبری ندارم. قول شرف مربوط به جلسه با دکتر زاکانی می باشد. آقای زاکانی که من ایشان را به صداقت و راستگویی می شناسم،  ناقل آن کلمه بوده است.

توکلی در پایان گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند منافق کسی است که سه ویژگی دارد وقتی خبری می‌دهد دروغ می‌گوید، وقتی قول می‌دهد عمل نمی‌کند و وقتی امانت به او می‌سپارند، خیانت می‌کند. در آینده معلوم خواهد شد که چه کسی این صفات را دارا می‌باشد.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.