مرتضی احمدی: قامتم خمید با ۷۱ سال تعظیم به مردم

۲۱اردیبهشت،

دو بازیگر پیشکسوت در جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران تقدیر شدند

مرتضی احمدی: یکی از دوستانم به من گفت احمدی دوست ندارم با کمر خمیده راه بروی خنده‌ام گرفت گفتم: من ۷۱ سال است که به شما مردم تعظیم می‎کنم نمی‌خواهی قدم کج شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، شب قبل ۲۱ اردیبهشت مراسم اختتامیه جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران و افتتاحیه اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس برگزار شد.

تجلیل از ۳ استاد عرصه هنر یکی از بخش‌های مراسم شب قبل بود، مرتضی احمدی یکی از پیشکسوتان عرصه هنر در این جشن بیان کرد: یکی از دوستانم به من گفت احمدی دوست ندارم با کمر خمیده راه بروی خنده‌ام گرفت گفتم: من ۷۱ سال است که به شما مردم تعظیم می‎کنم نمی‌خواهی قدم کج شود.

احمدی عنوان کرد: امشب چه شانسی آوردم که در جمع شما هستم، دست و پای شما را می‌بوسم.

جمشید مشایخی دیگر پیشکسوت عرصه هنر بود که مورد تقدیر قرار گرفت اما به سبب بستری بودن استاد در بیمارستان داریوش اسد زاده دوست و همراه او در مراسم حاضر شد و گفت: امشب دوست ۷۰ ساله من در بیمارستان است و نتوانست در این جشن حاضر شود.

اسدزاده بیان کرد: از برگزار کنندگان این جشن سپاسگزارم که لوح تقدیر برای دوست من در نظر گرفتند، در قبل این چنین مراسمی برای تشویق ما وجود نداشت و امروز چه زیباست که این تشویق‌ها وجود دارد و من لذت می‌برم.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.