مرتضی غفوری و مهین نویدی با شیطان قرارداد بستند

مرتضی غفوری و مهین نویدی با شیطان قرارداد بستند

به گزارش شبکه ایران، پس از جواد رضویان که به عنوان بازیگر نقش اول مرد با این پروژه قرارداد بست ، مرتضی غفوری که تجربه موفق فیلم ” دموکراسی تو روز روشن ” را با علی عطشانی در کارنامه دارد نیز با عقد قرارداد به عنوان مدیر فیلمبرداری به این فیلم پیوست . مرتضی غفوری در این باره به خبرنگار فارس گفت : با توجه به تروکاژهای زیادی که این فیلم دارد طبق صحبتهایی که با تهیه کننده و کارگردان داشتیم این فیلم را به صورت دیجیتال فیلمبرداری خواهیم کرد .
همچنین مهین نویدی نیز بعنوان طراح چهره پردازی با این پروژه به توافق رسیده و قرارداد بسته است که با توجه به فضای سورئال فیلمنامه و تعدد حضور بازیگران در تیپهای مختلف انتظار می رود ، گریم این فیلم نیز بسیار متفاوت و بدیع باشد.
مرتضی غفوری به تازگی تصویربرداری سریال قلب یخی را به پایان رسانده و علی عطشانی نیز فیلم سینمایی آقای الف را در مرحله صداگذاری دارد که اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران بوده و قرار است اولین بار در جشنواره فجر امسال به نمایش درآید .
عوامل دیگری که حضورشان در این فیلم قطعی شده اند عبارتند از :جانشین تهیه کننده : محسن کاسه ساز ، مدیر تولید : حسن مصطفوی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : مانفرد اسماعیلی .
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.