مرتضی کرمانی مقدم: پیکان برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده است

۲۶م اسفند ،

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پیکانی‌ها مطمئنا برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: گرفتن سه امتیاز برای ما در مقابل پیکان به سبب اینکه ما را می‌تواند بالاتر از این تیم درجدول نگه دارد بسیار حیاتی و باارزش است و ما امید داریم که با یک بازی خوب این سه امتیاز را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن برای بازی با پیکان محروم و مصدومی ندارد افزود: تدارکات تیم ما تلاش کرده تمام مصدومین ما به این بازی برسند تا بتوانیم با تمام انرژی یک بازی خوب انجام دهیم.

مربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه شنیده می‌شود لیگ برتر قرار است ۱۸ تیمی بماند ادامه داد: ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر فوتبال هم به نفع فوتبال و هم به نفع جوانان ما خواهد بود و از زمانی که این صحبت‌ها جدی شده است، بازیکنان ما از لحاظ روحی شارژ شده‌اند و از استرس آن‌ها کاسته شده و می‌توانم بگویم که تاثیر مثبتی بر روی تیم گذاشته است.

مربی ذوب آهن تاکید کرد: کاظمی صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام داده که آن‌ها در باد ۱۸ تیمی لیگ نخوابند و لیاقت خود را نشان دهند و رده‌های بالاتر از رده دهم را تجربه کنند که چنین صحبت‌هایی پیرامون ذوب آهن پیش نیاید.

کرمانی مقدم دربارهٔ بازی با آلومینیوم اظهار کرد: ما و آلومنیوم هر دو برای پیروزی به زمین رفتیم و این سبب شد که حساسیت بازی بالا برود. استرس نیز به بازیکنان ما وارد شد و همین استرس سبب شد که آن‌ها نتوانند پیروزی را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه کاظمی استراتژی خود را در سه بازی اخیر تغییر داده است افزود: در بازی‌های قبلی فرهاد کاظمی بیشتر تاکید بر روی حمله داشت و متاسفانه به سبب اینکه تیم ما فقط هجومی کار می‌کرد، همیشه یک امتیاز بازی را هم از دست داده‌ایم. اما در سه بازی اخیر به خاطر همین آقای کاظمی استراتژی تیم را تغییر داد و به ما گفت حتما نباید ابتدا گل بخوریم.

وی اضافه کرد: کاظمی برای این بازی همین استراتژی ابتدا گل نخوردن را به کار خواهد برد اما باید توجه داشت که ذوب آهن در ۵ بازی آینده خود باید حتما به پیروزی برسد. پس فقط گل نخوردن مهم نیست.

کرمانی مقدم دربارهٔ زمین ورزشگاه فولادشهر گفت: در چند هفته اخیر زمین بازی بسیار خوب شده و بازیکنان تاکتیکی ما توانسته‌اند روی زمین بازی زیبای خود را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با پیکان تیم ذوب آهن تا روز ۵ فروردین تعطیل خواهد شد و در روز ششم همه بازیکنان باید سر تمرین حاضر شوند تا آمادگی داشته باشند به مصاف راه آهن بروند.

به گزارش ایسنا قرار بود فیروز کریمی نیز در این نشست خبری حضور داشته باشد که پس از حدود ۴۵ دقیقه که خبرنگاران در انتظار سرمربی پیکان بودند، او همچنان در این نشست حاضر نشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.