مرتضی کریمی: خدابخشی با تعهد کتبی بخشیده شد/ به کرمی فرصت لازم را دادیم

۲۵فروردین۱۳،

karimi-morteza.d.jpg

سرمربی تیم ملی تکواندو معتقد است که به یوسف کرمی فرصت لازم و حتی بیشتر از آن را داده است تا به اردوها برگردد، اما او خودش این تصمیم را گرفته که دیگر در اردو نباشد.

مرتضی کریمی در مورد مساله ترک اردوها از سوی یوسف کرمی و مسایل بعد از آن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در جلساتی که با پولادگر و ذوالقدری، رییس و دبیر فدراسیون و هادی ساعی، مدیر فنی تیم‌های ملی داشتیم شرایط را کاملا مشخص برای یوسف کرمی توضیح دادیم و راه‌ها را هم برای او باز گذاشتیم. بعد از ترک اردوها به او فرصت دادیم تا اگر تا پنجشنبه ۲۲ فروردین هم خود را به اردوها برساند، قبول کنیم در اردوها باشد، اما علی‌رغم فرصتی که به او داده شده بود، از این فرصت استفاده نکرد. بر این اساس از نظر ما حضور او در اردوهای تیم ملی و همچنین حضور در مسابقات جهانی مکزیک منتفی است.

وی افزود: فرصتی که به یوسف کرمی داده شد به تکواندوکار دیگری داده نمی‌شد،‌ اما چون او از قهرمانان خوب ماست و دوستش داشتیم این کار را کردیم. به هر حال بازنگشت، اگر هم باز می‌گشت ما هیچ چیزی را در اردوها تغییر نمی‌دادیم.

مهدی خدابخشی دیگر اردونشین وزن هفتم تیم ملی که در انتخابی‌ها یوسف کرمی را شکست داده بود در جریان دیدار تدارکاتی مقابل آذربایجان کلاه خود را به زمین کوبیده بود که این مساله سبب شد کادر فنی تیم ملی او را به صورت مشروط در اردوها بپذیرد و به نوعی از اردوها اخراج شد. سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد شرایط بخشی گفت: بعد از این اتفاقات با کمیته‌ انضباطی صحبت کردیم و جلسه‌ای گذاشتیم که در این جلسه مهدی خدابخشی شدیدا اظهار ندامت کرد و گفت که از نظر روانی به هم ریخته بود. این تکواندوکار اردونشین تیم ملی تعهد کتبی داده که دیگر به هیچ وجه چنین مسایلی را تکرار نکند و به همین خاطر او را بخشیدم و به ارودها راه دادم. او دیگر به صورت مشروط در اردوها نیست و شرایط مشابه بقیه دارد. خودش پی برده بود که اشتباه کرده پس چرا نباید او را بخشید.

وی در مورد اعزام تیم ملی به تورنمنت اسپانیا،‌ ادامه داد: همان طور که قبلا هم گفته‌ام تورنمنت اسپانیا که اردیبهشت ماه است آخرین رقابت انتخابی تیم ملی است و تلاش داریم تا همه ۱۹ نفر حاضر در اردوها را به این مسابقه ببریم. البته شرایط مالی و هزینه‌های فدراسیون را هم مدنظر داریم. باید ببینیم که در روزهای آینده چه شرایطی پیش خواهد آمد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.