مرحله کشوری سیزدهمین مسابقات ملی مهارت از فردا برگزار می‌شود

مرحله کشوری سیزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ آلمان از ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، منطقه اصفهان،کورش پرند معاون وزیر تعاون و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام این خبر گفت: مرحله کشوری سیزدهمین مسابقات ملی مهارت در ۲۸حرفه آموزشی در سه حوزه در استان‌های البرز، تهران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی گفت: در این دوره از مسابقات تعداد ۶۷۰ نفردر ۲۸ حرفه آموزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان این دوره از مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوی آمادگی به همراه برگزیدگان نهایی دوازدهمین مسابقات ملی مهارت برای شرکت در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت- آلمان ۲۰۲۴ انتخاب می‌شوند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: هم زمان با برگزاری این دوره از مسابقات ملی مهارت امکان بازدید برای عموم به منظور آشنایی با فرایند برگزاری این مسابقات و رشته‌های مهارتی از نزدیک فراهم شده است.

وی افزود: نمایشگاه عمومی و تخصصی “گذر مهارت” هم‌زمان با برگزاری مسابقات ملی مهارت در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور و ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و تهران دایر می‌باشد و مسؤولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه، مدیران و کارشناسان صنایع و مراکز تولیدی و عموم مردم می‌توانند از نمایشگاه مذکور بازدید نمایند.

گفتنی است، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) به طورسالانه مسابقات ملی مهارت را برگزار نموده و برگزیدگان اردوهای آماده سازی را جهت شرکت درمسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یکبار در یکی از کشورهای عضو سازمان جهانی مهارت برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.