مرحله هفدهم تور دو فرانس

جام جم آنلاین: مرحله هفدهم رقابت های تور دو فرانس حدفاصل بنی یر دو لوشون و پیراگود به مسافت ۱۴۳ کیلومتر و نیم برگزار شد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز،در این مرحله آلخاندرو والورده اسپانیایی در فاصله ۳۶ کیلومتری خط پایان در سربالایی پورت دو بالز خود را از سایر حریفان جدا کرد و از روی کاستا که تا این لحظه جلوتر از همه بود پیشی گرفت.

اعضای تیم لیکویی گاس از جمله وینچنزو نیبالی هم در بیشتر مسیر این مرحله پیشتاز بودند. ویگینز و سایر اعضای تیم اسکای نیز این دوچرخه سواران را تعقیب می کردند. کریس فرومی از این تیم هم روز خوبی را داشت اما در بخشی از مسیر برای حمایت از بردلی ویگینز سرعت خود را کم کرد.

وینچنزو نیبالی هم در نهایت نتوانست پیشتازی خود را حفظ کند و با اختلاف ۱۹ ثانیه نسبت به زوج بریتانیایی از خط پایان گذشت.

در نهایت آلخاندرو والورده توانست زودتر از سایرین خود را به خط پایان برساند و مقام اول را کسب کند. رکابزن اسپانیایی سه سال بود که در تور دو فرانس شرکت نکرده بود و این برد بازگشت خوبی برای این دوچرخه سوار ۳۲ ساله بود. این چهارمین باری است که والورده در طول فعالیت حرفه ای خود در مرحله ای از تور دو فرانس اول می شود.

در جدول رده بندی پس از آلخاندرو والورده که به مقام نخست رسید. کریس فرومی بریتانیایی از تیم اسکای دوم شد و بردلی ویگینز هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده بندی کلی، بردلی ویگینز همچنان مقام اول را در اختیار دارد. کریس فرومی، هم تیمی ویگینز در تیم اسکای در جایگاه دوم است و وینچنزو نیبالی از تیم لیکویی گاس هم در جایگاه سوم قرار دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.