“مردان مدرن” این‌گونه زندگی می‌کنند!

اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد دنیای آدم‌های مدرن تفاوت‌های بزرگی با دنیای آدم‌های معمولی دارد و ممکن است بعضی این موضوع را درک نکنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اگر می‌خواهید زندگی مردانی با ایده‌های متفاوت و با ساختار متفاوت را داشته باشید غذاهای سالم بخورید خودتان را زیبا نگه‌ دارید و مرتبا “ورزش” کنید این کارها سبب می‌شود همیشه احساس خوبی داشته باشید و پرطراوت و “جذاب باشید” و همیشه درنظر دیگران دوست داشتنی باقی بمانید. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند همیشه “عشق” را در زندگی خود نگه‌ دارید دانشمندان با انجام آزمایش ها و مطالعاتی روی زندگی هزاران داوطلب دریافتند که اشخاصی که از کارهایی که دیگران برایشان انجام می‌دهند تشکر و قدردانی می‌کند در قلبشان مهر و محبت زیادی از طرف دیگران وجود دارد. 

گفتنی است، سعی کنید خود را تغییر دهید زیرا “روان‌ شناسان” براین باورند شما نمی‌توانید دیگران را تغییر دهید اما یقیین داشته باشید می‌توانید روی آن‌ها تأثیر گذار باشید. 

افراد مدرن وقتشان را با همه نمی‌گذرانند بلکه آنها دوستان ثابت و پابرجایی دارند و همیشه “درد و دل‌ها” و رازهایشان را با اشخاص خاصی مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.