مردمان آزادی‌خواه در عربستان دیکتاتورهایشان را نمی‌خواهند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

سیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: مردم عربستان سیطره دست‌نشاندگان و طواغیت را بر خود، دیگر تاب نمی‌آورند؛ از فقر و عقب‌ماندگی و تحقیر و وابستگی به ستوه آمده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در محکومیت حکم اعدام”شیخ نمر”بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«بار دیگر تاریخ حادثه ای را رقم می زند که چون واقعه عاشورا بیانگر مظلومیت شیعیان حسین (ع) و ظلم یزیدیان زمان است، جایی که طاغوت به نام دین و پیروی از اسلام صدای منادیان حقیقی انسانیت و دینداری را در گلو خفه می کند و مظلومیت شیعه بیش از گذشته بر صفحه روزگار نمایان می گردد.

اما آنچه در پس همه درد ها و غم ها بیش از گذشته خودنمایی می کند جوشش و خروش توحید است که در سرتاسر بلاد اسلامی متجلی و پدیدار گشته است.

آنچه در زمان حاضر در کشور عربستان و برخی از کشور های عربی دیگر می گذرد بیانگر این حقیقت است که مردمان آزادی خواه، دیکتاتورهایشان را نمیخواهند؛ سیطره دست‌نشاندگان و طواغیت را بر خود، دیگر تاب نمیآورند؛ از فقر و عقب‌ماندگی و تحقیر و وابستگی به ستوه آمده‌اند.دین‌ستیزی، سرسپردگی و دست‌نشاندگی غرب (آمریکا، انگلیس و …) همکاری با صهیونیستها و خیانت به فلسطین، دیکتاتوریهای خانوادگی و وراثتی، فقر مردم و عقب‌ماندگی کشور در کنار ثروتهای انبوه خانواده‌های حاکم، تبعیض و بی عدالتی و فقدان آزادی قانونی و پاسخگوئی قانونی همه و همه این ها از جمله عوامل ایجاد این جنبش درونی و ملی قلمداد می گردد.

آری اراده‌ی خداوند به بیداری ملتها تعلق گرفته است و قرن اسلام و عصر ملتها فرا رسیده و در آینده، سرنوشت کل بشریت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 آنچه امروز در کشور عربستان بر مسلمانان می گذرد بیانگر چهره حقیقی آل سعود و سیاست های غربی – صهیونیستی جاری در این کشور است. شیخ نمر باقر النمر ، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه طاغوت و حکومت شیطان با درد و رنج فراوان زندگی می کنند ، فریاد کودکان و نوجوانانیست که صدای پدرانشان بریده شده است، ندای زنانیست که از حقوق اولیه خود محرومند  و  آه دل مادرانیست که فرزندانشان در کنج زندانهای آل سعود گرفتارند.

اما آنچه به عنوان اصلی ترین وظیفه مسلمانان عدالتخواه و آزادی طلب تلقی می گردد حمایت همه جانبه از جریان های اجتماعی است که در کشور های عربی و در مقابله با حاکمیت های طاغوتی و غربی به پا خاسته است.

حاکمان غربی – صهیونیستی به ویژه خاندان آل سعود باید بدانند که دوران خاموشی مسلمانان به پایان رسیده و طومار حکومت تاریک آنها به زودی در هم خواهد پیچید.

دانشجویان انقلابی در ایران اسلامی همراستا با حرکت اسلامی – شیعی در عربستان و در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت ضمن حمایت هم جانبه از حرکت انقلابی مجاهد نستوه شیخ نمر باقر النمر اقدام آل سعود را محکوم نموده و از دستگاه سیاسی کشور خواستاریم به منظور آزادی وی اقدامات لازم را به عمل آورد.

همچنین به حکومت سعودی اخطار می دهیم در صورتی که نسبت به آزادی شیخ نمر اقدام عاجل ننماید در مقابل سفارت این کشور در تهران به تحصن خواهیم نشست که این حداقل وظیفه است و یقیناً طاغوتیان باید منتظر اقدامات بعدی در ایران و سایر کشورها آزادی خواه باشند.

 خدایا به تو پناه مى ‏برم… از این که ظالمى را یارى کنیم و یا مظلوم و دلسوخته ‏اى را بى ‏یاور گذاریم و یا آنچه حق ما نیست بخواهیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.