مردم از شهرداری‌ها انتظار شفافیت مالی و دست پاکی دارند

۱۱اردیبهشت،

معاون ستاد انتخابات تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: مردم از شهرداری‌ها انتظار شفافیت مالی و دست پاکی دارند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، ودود حیدری معاون ستاد انتخابات تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در نشست خبری این تشکل که صبح امروز برگزار شد، در ارتباط با حضور هنرمندان و ورزشکاران و قرار گرفتن در لیست این تشکل گفت: در حوزه شهری نیازمند همه اشخاصی هستیم که اجزای یک شهر را تشکیل می‌دهند و حوزه اندیشه، هنر و ورزش از اجزای اصلی یک شهر محسوب می‌شوند که می‌توانند در مدیریت شهری کمک کننده باشند و حضور این قشر از جامعه مغایرتی با فعالیت‌های شورای شهر ندارد.  
 
وی با تاکید بر اینکه در لیست شورای شهر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت از اشخاص هنرمند، ورزشکار و اندیشمند استفاده می‌شود، بیان کرد: بعضی از جریان‌های سیاسی به دنبال سوءاستفاده از حضور این اقشار جامعه در شوراهای شهر می باشند و با سوءاستفاده ابزاری از آن‌ها به کسب رای در انتخابات اقدام می‌کند که این روند از دست رفتن فرصت‌ها را به دنبال دارد.  
 
حیدری بیان کرد: خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت به مسئله ترافیک شهری نیز در برنامه‌های خود پرداخته و کارگروهی در این رابطه تشکیل شده است.
 
وی در ادامه افزود: بعضی از معضلات و مشکلات در دنیا از راه‌حل‌های پیچیده قابل حل است، توقع داشتن برای حل یک شبه مشکلات پیچیده غلط است و شعارهای خارق العاده بعضی از گروه‌های فعال در انتخابات برای حل یکباره مشکلات قابل اعتماد نیست.  
 
وی دربارهٔ شوراها گفت: شوراها جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی، فرمایشات مقام معظم رهبری و بدنه اجتماعی دارند و داعیه‌دار اداره مدیریت شهری می باشند.  
 
حیدری افزود: اعتماد مردم سرمایه‌های اجتماعی مهمی می باشند لذا شورای شهر نباید با اقدامات خود سبب سلب اعتماد مردم شوند.  
 
وی افزود: مباحث اصلی گفتمان انقلاب اسلامی خدمت به مردم و رفاه آنهاست و انتخابات شوراها محل ظهور و بروز این فرصت‌هاست.  
 
معاون سیاسی اجتماعی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: هر چند اقدامات شورای دوم و سوم مثبت بود اما تا رسیدن به نقطه مطلوب راههای بسیاری در پیش داریم.
 
حیدری با اشاره به عملکرد شهرداری‌ها گفت: مردم از شهرداری‌ها انتظار شفافیت مالی و دست پاکی دارند همین طور شهرداری‌ها باید به عنوان مجموعه‌ای مستقل از دولت اما در تعامل با آن باشند چرا که هدف خدمت به مردم است.  
 
وی ادامه داد: مهمترین کارکرد شوراها برنامه ریزی برای آسایش مردم و حفظ حقوق شهروندی است چرا که ساختن شهری زیبا، استاندارد و بدون آلودگی نشان آبادانی و پیشرفت است.
 
وی ادامه داد: هدف ارائه لیستی کارآمد و مقبول از سوی همه طیف‌های اصولگرایی است.  
 
در این جلسه احمد صادقی دبیر ستاد خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت در تهران خاطر نشان کرد: کسانی که در این عرصه وارد شده‌اند باید این شغل را در اولویت قرار دهند و اگر نگاه درجه دوم به آن دارند بهتر است انصراف دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.