مردم “انگلیس” به شدت نیازمند کمک‌های غذایی می باشند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

انگلیس به منظور تامین مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های فقیر در تعطیلات کریسمس، بزرگ‌ترین دوره اعطای کمک‌های غذایی را آغاز کرده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین، تلاش برای جمع‌آوری هزاران تن مواد غذایی برای این خانواده‌های فقیر با مشارکت صلیب سرخ انگلیس، مرکز جمع آوری مواد غذایی “نیبرهود” آغاز شده است.

“کریس مولد”، مدیر اجرایی “تراسل تراست” در این باره گفت: واقعیت بسیار ناراحت‌کننده برای انگلیس در کریسمس امسال این است که هزاران خانواده انگلیسی برای تامین مواد غذایی مورد نیاز خود به شدت تلاش خواهند کرد.

عواملی نظیر تاخیر در پرداخت مزایا، دستمزدهای اندک، افزایش هزینه‌های زندگی و مالیات موسوم به مالیات اتاق خواب در سه برابر شدن تعداد نیازمندان به استفاده از کمک‌های غذایی در انگلیس، دست دارد.

طبق اعلام موسسات خیریه، احتمالا در تعطیلات دو هفته‌ای کریسمس، حدود ۶۰ هزار انگلیسی از جمله کودکان تحت پوشش موسسه “تراسل تراست” از این کمک‌های اضطراری بهره‌مند خواهند شد.

طبق اعلام آژانس کمک‌رسانی بین‌المللی “آکسفام”، در صورتی که کشورهای اروپایی به اجرای تدابیر ریاضتی خود ادامه دهند، در ۱۲ سال آینده ۲۵ میلیون نفر در سراسر اروپا با خطر رویارویی با فقر مواجه خواهند بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.