مردم ایران تحریم‌کنندگان را مجازات خواهند کرد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سپاه نیوز، سردار سیدمسعود جزایری پیرامون تاثیر‌گذار نبودن تحریم‌های کشورهای غربی علیه کشورمان اظهار داشت: هر روز که می‌گذرد ابعاد تازه‌ای از فشارهای استکبار جهانی، رژیم‌های سلطه و زیاده خواه و در راس آنها آمریکا و صهیونیست‌ برای مردم جمهوری اسلامی ایران آشکار می‌شود.

وی افزود: بی‌جهت نیست که در بررسی‌ها و نظرسنجی‌ها به طور دایم بر کینه ملت ایران نسبت به دشمنان قسم خورده خود افزوده می‌شود؛ به طوری که اکنون نسبت به دهه گذشته نفرت مردم در مورد شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس و بویژه رژیم صهیونیستی بیشتر شده است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مردم ایران ابعاد تحریم‌ها را می‌شناسد و میزان فشارهایی که از این ناحیه بر رفاه، بهداشت، سلامت و سایر عرصه‌های زندگی فردی و گروهی جامعه ایران از ناحیه دشمن وارد می‌شود را درک می‌کنند.

وی تاکید کرد که ملت ایران مصمم هستند زوگویی و زیاده خواهی بیگانگان را نپذیرند؛ همانطور که در طول تاریخ پرشکوه نظام جمهوری اسلامی ایران این چنین بوده است.

سردار جزایری با بیان اینکه ملت ایران همواره تهدید را به فرصت تبدیل کرده است،‌ افزود: این مساله در زمینه ابتکار، خلاقیت، نوآوری، ایثارگری و فداکاری در بسیاری از امور فناوری و دفاعی قابل شمارش نیست.

وی ادامه داد: هر اندازه که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده، ملت ایران با هوشمندی، عملکرد و رفتار دشمن را زیر نظر دارد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور تاکید کرد: برای همه روشن است که فشارها و تحریم‌ها و قطعنامه‌هایی که کشورهای بیگانه تحت امیال شیطانی آمریکا علیه مردم ایران وارد می‌کنند و یا به تصویب خودشان می‌رسانند نه صرفا به خاطر دستیابی ایران به برخی پیشرفت‌ در تکنولوژی و صنعت و امور دفاعی و غیره بلکه ابر سرمایه‌داری و مافیای صهیونیزم جهانی اصولا با ذات و جوهره انقلاب اسلامی مخالف است.

وی خاطرنشان کرد که ترس اصلی آنها مشاهده افول خود و رشد انقلاب اسلامی در جهان است.

سیام*۲۰۲۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۷۸۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.