مردم ایران در خلق حماسه سیاسی جدی می باشند

۲۳خردادماه،

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: توجه مردم به برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات نشانگر حضور گسترده آنها و خلق حماسه سیاسی است.

حجت‌الاسلام “سید رضا اکرمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ لزوم حضور مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی اظهار داشت: در حال حاضر مردم با توجه به برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات تصمیم دارند به صحنه بیایند و ابراز وجود کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه حماسه سیاسی در روز جمعه آبرومند برگزار خواهد شد ادامه داد: مسافرت نامزدهای انتخاباتی به استان های مختلف و ابراز علاقه و احترام مردم نسبت به آنها نشانگر پایبندی مردم به انقلاب اسلامی و خلق حماسه سیاسی در سراسر کشور است.

وی گفت: کاندیداها و نمایندگان آنها باید سعی کنند به صورت اقناعی توجه مردم را به خود جلب کنند و هدف اصلی خود را حضور گسترده مردم در انتخابات قرار دهند.

حجت‌الاسلام اکرمی بار دیگر با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: مشارکت مردم نشان می‌دهد که همه به سرنوشت خود حساس می باشند و این مایه اعتبار و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دنیا نیز این پیام مردم ایران را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.