مردم ایران همت خود را با شرکت در دور دوم انتخابات مجلس کامل کنند

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، ‘علی اکبر ولایتی’ روز یکشنبه در حاشیه نخستین همایش ملی هنر و تمدن شیعی در جمع خبرنگاران، درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم همانطور که مردم در دور اول شگفتی آفریدند و حدود ۶۵ درصد از افراد حائز شرایط به میدان آمدند و رای دادند، در دور دوم نیز این همت خود را تکمیل کنند.

وی افزود: از آنجا که مجلس در راس امور است، بنابراین تعداد بیشتر آرای نمایندگان مجلس، به عنوان پشتوانه ای محکم، این امکان را به آنها می دهد که با استحکام و اقتداری بیشتر در این مرکز قانونگذاری گام بردارند، و در این صورت شاهد یک مجلس قوی در دور نهم خواهیم بود.

ولایتی در نخستین همایش ملی هنر و تمدن شیعی درباره نقش شیعه در هنر اسلامی سخن گفت و از میان رشته های هنری به موضوع هنر معماری اشاره کرد و مطالب خود را به ویژگی های هنری میدان نقش جهان اصفهان اختصاص داد.

این همایش به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و با همکاری معاونت پژوهش و آموزش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی صبح یکشنبه آغاز به کار کرد و فردا(دوشنبه) در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به کار خود پایان می دهد.

فراهنگ ** ۱۰۰۳ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۳۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.