مردم ایران ۷ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان به زلزله زدگان اهدا کردند/خلا در بحث زندگی زلزله زدگان

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مبلغ ۷ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان کمکهای نقدی توسط مردم نوع دوست برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، ابوالحسن فقیه خاطر نشان کرد: از اولین ساعات زمین لرزه جمعیت هلال احمر با اعلام شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملت اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی کرد.

وی در ادامه افزود: مردم نوع دوست ایران تا به امروز مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به شماره حساب ۹۹۹۹۹ واریز کرده اند.

فقیه یادآور شد: جمعیت هلال احمر در روز قدس و عید فطر در سطح شهرها و در مسیرهای راهپیمایی صندوق هایی برای جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم برپا کرد که در روز قدس و عید فطر مبلغ یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان مردم به زلزله زدگان کمک کردند همچنین ۵۰۰ تن کمکهای غیر نقدی جمع آوری شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: امروز در مناطق زلزله زده خلا در بحث وسایل زندگی مشهود است که متاسفانه تا به حال متولی نداشته به همین علت جمعیت هلال احمر تصمیم بر آن دارد که کمکهای نقدی مردم نوع دوست ایران برای خرید وسایل زندگی از قبیل فرش ، یخچال، گاز و… اختصاص می دهد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.