مردم با حضوری شگفت انگیز، تمامی جهانیان را دچار حیرت می کنند

۲۳خردادماه،

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: مردم با حضوری شگفت انگیز، تمامی جهانیان را دچار بهت و حیرت می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با حضور در پای صندوق های رای در مسجد امام حسن عسگری، رای خود را در صندوق انداخت و سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار کرد: مردم ایران با حضوری شگفت انگیز در انتخابات، حماسه دیگری را رقم زده و جهانیان را دچار حیرت می کنند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، افزود: با لطف و عنایت خداوند، در ساعات اولیه آغاز رای گیری توفیق حضور در پای صندوق های رای را پیدا کردم تا با امام راحل، شهیدان و رهبر انقلاب بیعتی دوباره انجام دهم.

آیت الله بوشهری تصریح کرد: ملت ایران، یک ملت رشد یافته و آگاه و هوشمند است و امروز در سراسر کشور، تمام ملت ایران که شرایط رای دادن دارند، با حضوری شگفت انگیز، تمامی جهانیان را دچار بهت و حیرت خواهند کرد.
وی افزود: به کاندیداها پیشنهاد دارم که هواداران خود را به صبر وشکیبایی و بردباری پیشنهاد کنند و تا مسئولین رسمی کشور، شورای نگهبان و وزارت کشور، آمار رسمی را اعلام نکرده اند، هیچ نتیجه ای را اعلام نکنند.
آیت الله بوشهری تصریح کرد:  توجه داشته باشیم که مسئولین امانت دار آرا می باشند و اگر این چنین عمل کنیم، امانت‌دار رای مردم هستیم.
استاد عالی حوزه علمیه قم، افزود: هر انتخاباتی که در این کشور برگزار می گردد، چه انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراها، بیانگر مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه امروز ملت ما در دید تیزبین ناظران بین المللی است، تصریح کرد: اگر ملت در حرکت خودشان، کاری کنند که دوستان اسلام و ایران خوشحال و دشمنان مایوس شوند، یک جهاد مقدس روی داده است.
وی افزود: ملت ما خود را به دنیا ثابت کرده اند و سرافرازتر از همیشه در همه صحنه ها حضور پیدا می کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.