مردم به زودی از نخریدن خودرو پشیمان می شوند

ممتاز نیوز: دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: اگر درصد اندکی از مردم برای خرید خودرو دست نگه دارند مطمئن باشند پشیمان می شوند چرا که به زودی قیمت خودرو افزایش پیدا می کند، و کاهش قیمت خودرو غیرممکن است.

به گزارش ممتاز نیوز، در حالی که بازار خودرو این روزها با رکود مواجه شده است، گروهی تحت عنوان «خرید خودرو صفر ممنوع» در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند. اصلی ترین موضوعی که در این کمپین، مطرح شده است کاهش قیمت خودروهای داخلی بوده است. این کمپین، خریداران خودرو را ترغیب به نخریدن خودروهای داخلی می کنند تا زمانی که قیمت خودرو کاهش یابد. روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به “کمپین خودرو صفر ممنوع” این کمپین را خیانت عنوان کرد.

دبیر انجمن خودروسازان ایران نیز در واکنش به این کمپین و همچنین انتشار عکس هایی در فضای مجازی مبنی بر پر شدن انبارهای ایران خودرو و سایپا، به خبرنگار انتخاب خبر گفت: عکس های منتشر شده در فضای مجازی از پارکینگ های یکی از شرکت های خودروسازی داخلی مربوط به سال ۹۱ است و این موضوع را تکذیب می کنم.

احمد نعمت بخش افزود: دیروز در تماس با یکی از مدیران شرکت های خودروسازی حدود ۵ هزار ماشین بیشتر در پارکینگ های آنها انبار نشده و این طبیعی است که از زمان بیرون آمدن خودروها از پارکینگ تا شماره گذاری، سندگذاری و بیمه و… پروسه ای دو هفته ای باید طی شود.

وی در خصوص کمپین خودرو صفر نخرید، تأکید کرد: این کمپین اثر آنچنانی در بازار خودرو نداشته، چون در مجموع، رکود در تمام کشور حاکم است و خودروهای تولیدی، فروخته می شود.

وی با بیان اینکه مردم، روزانه صدها خودرو را تحویل می گیرند، افزود: شرایط به گونه ای نیست که مردم صبح ها از خواب بیدار شوند ببینند فضای مجازی برای آنها چه تصمیمی گرفته و همان کار را بکنند.

نعمت بخش ادامه داد: اگر درصد اندکی از مردم برای خرید خودرو دست نگه داشته باشند، مطمئن باشند پشیمان می شوند؛ چرا که به زودی قیمت خودرو افزایش پیدا می کند.

وی با تأکید بر اینکه خودروسازان دلایل افزایش قیمت خودرو را به شورای رقابت ارایه داده اند، گفت: متأسفانه اکنون با اتمام زمان نمایندگی دستگاه های مختلف در این شورا، باید نمایندگان جدید آنها معرفی شوند، اما شرکت های خودروساز نیز با کارشناسان شورای رقابت بحث کرده و استدلال خود را برای افزایش قیمت خودرو مطرح کرده اند.

دبیر انجمن خودروسازان ایران بیان داشت: ارز مبادله ای سال گذشته ۲۵۶۰ تومان بود که اکنون به نزدیک ۳۰۰۰ هزار تومان رسیده، همچنین ورق های فولادی و فولادهای آلیاژی که در هر خودرو حدود ۶۰۰ کیلو مصرف می شد سال گذشته با ارز مبادله ای خریداری می شد که امسال برای حمایت از صنعت فولاد، وزارتخانه اعلام کرد باید با ارز آزاد خریداری شود، همچنین تعرفه واردات فولاد از ۴ درصد به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی حقوق کارگران و گرانی حامل های انرژی و تأثیر آن بر افزایش قیمت تمام شده خودرو، تصریح کرد: افزایش قیمت خودرو اجتناب ناپذیر است و تأکید می کنم این کمیپن اثر آنچنانی در بازار خودرو نخواهد است.

به گفته نعمت بخش، کسانی که اقدام به تشکیل این کمپین کرده و در فضاهای مجازی جوسازی می کنند به قول وزیر صنعت، خیانت به کشور می کنند.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری باید با همدلی و همزبانی از تولید داخلی حمایت کرد، افزود: شعار اینکه تولیدات داخل را نخرید، کار معقولی نیست.

دبیر انجمن خودروسازان ایران افزود: به فرض غیرمحال که در این کمپین مردم، موفق شوند و درب ایران خودرو و سایپا بسته شود، کشور نیاز به یک میلیون دستگاه خودرو سواری دارد که این نیاز باید با واردات خودرو به کشور مرتفع شود.

وی تأکید کرد: واردات خودرو به کشور، نیازمند خروج ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار ارز از کشور است که این موجب افزایش نرخ دلار می شود و دلار به بیش از ۴ هزار تومان افزایش می یابد، که دود تورم حاصل از افزایش بهای ارز، به چشم مردم خواهد رفت.

نعمت بخش همچنین با انتقاد از سخنان ترکان، مشاور رئیس جمهور مبنی بر انبار شدن ۸۰ هزار خودرو، گفت: این موضوع، صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه آیا قیمت خودرو افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: کاهش قیمت خودرو غیرممکن است، چرا که بعد از توافق هسته ای اتفاق خاصی در کشور رخ نداد و حتی دلار، ارزان نشد.

احمد نعمت بخش افزود: درپی توافق هسته ای، حقوق ها کاهش نیافت و از طرفی، تعرفه فولاد دیگر کمتر نمی شود و به طور قطع افزایش قیمت خودرو در آینده، حتمی خواهد بود.

تا این لحظه ۱۲۰نظر ثبت شده
  1. موسی کو تقی:

    آهای مردم ایران زمین
    خودتون الکی خسته نکیند زیرا به صف کشیدن عده ای ماشین خر نما همگی برای قرار گرفتن در صف از همدیگر سبقت می گیریم. پس بیاییم خودمان را گول نزنیم. عزیژژم

  2. ایران:

    ماشین ۵ میلیونی میدین ۲۵ میلیون. به نظرم اگه قیمت واقعی ماشین در ایران بود خیلی بهتر بود. مثلا پراید اگه ۶ میلیون بود البته ماشین نیست لگنه و نا امن. بحرحال مردم هر دو سال یا چهار سال میومندن یک ماشین نو میخریدن.اینجوری هم فروش ماشین بیشتر میشد هم الایندگی کم .البته یکم ایمنی رو ببرن بالا بهتره چیزی کم نمیشه.سایر کشورها هم همینه!

  3. علی:

    خودرو بی کیفیت دادن به دست مردم بانج مردم بازی کردن نداشتن اپشن قیمت ناعادلانه حلبی خریدن یعنی چه اشغالا سوند کنند مردم ضرز .این اخر مسلمان بودن شیعه علی بودن است

  4. فرید:

    هرچندخودروهای خارجی هم دراینده باشراکت شمابه بازارعرضه میشه وحتمابرای گران فروختن اونا هم اقدام خواهید کرد

  5. من:

    شما…………….خوردید

  6. احمد:

    یعنی دولت نا امیدی از وضعیت بهتر برای مردم و اطمبینان از بهتر شدن وضع خودروسازان و هامیان آنها. حالا دولت کارش به جایی رسیده که مردم را تحدید می کند.

  7. فرهاد:

    اگه راست میگین و خیلی کارتون درسته، تعرفه واردات خودرو رو بیارین پایین،بذارین مثل همه کشورای متمدن دنیا رقابت بوجود بیاد و خریدار حق انتخاب داشته باشه. اونوقت بیاین واسه مردم کریخونی بکنین. وجدان و انصاف که ندارین. هرچی دلتون میخواد سر این مردم بیچاره میارین.بعد کسی حق نداره کوچکترین اعتراضی بکنه.برو بابــــــبا

  8. سعید:

    چراقیمت ماشین اینقد بالاس توکیش قیمت ماشین حدود یک سوم اینجاس چرا خودروی داخلی که سالها پیش کشورهای دیگه ازرده خارج کردنو اینقد گرون میدین دست مردم این خیانته خیانت کاران شمایید

  9. رضا:

    شما یا خیلی ساده هستی،یا خودت را به آن راه زدی، مردم کشورهای پیشرفته به تولید داخلی خود افتخار میکنند،چونکه با ان کیفیت افتخار هم داره، ولی تولید کنندهای ما فقط دزدی را یاد گرفتن بخاطرسود بیشتر جنس بنجول تحویل مردم میدهند به همین خاطر مردم اعتماد خود را از تولید داخل از دست داده اند،به امید روزی که تولید کنندهای ما غیرت ژاپنیها را پیدا کنند.

  10. غرب زده:

    احتمالا شما علیرضا بخش نیستید؟

  11. غریب:

    این دیگه کیه، ما داریم درباره چی حرف میزنیم، این بنده از همه جا بی خبر چی داره میگه! خدا شفات بده برادر.

  12. Zahra:

    خدا شاهده حاضرم سوار الاغ بشم، دیگه از چی پشیمون بشیم!

  13. حامد:

    نو کی هستی که در باره مردم نظر میدی.ملت تصمیمشون رو گرفتن خودرو نخرند.حالا این شما و این ما،ببینیم کی موفق میشه

  14. سامان:

    تو کشوری که امار مرگ و میر در سوانح رانندگی ۴۰ برابر متوسط جهانه,فکر می کنید فقط رانندگان مقصرند. تو کشور ما مصرف الکل ممنوعه چه برسه تو رانندگی…پس فقط افراد قاتل همین نهمت بخش و امثال اون به خاطر تولید محصول بی کیفیت چینی خواهند بود. و در پایان از دوستان اتدعا دارم ماشین صفر کیلومتر نخرند…

  15. حمید:

    من کاری به حرف خودروسازها ندارم. گمونم این حربه ای است که با توسل به آن می خواهند یخ بازار شکسته شود. نه آن ها خودرو را گران می کنند نه مردم می خرند
    دلیل اش هم این است که خودروی داخل کارکرد تجملاتی اش را از دست داده و شی کاربردی شده به همین دلیل تقاضاش بر اساس نیاز واقعی مردم تعیین می شه .

    مردم نمی خرند

  16. لیدا:

    نخرید. تا حال این یاوه گویان گرفته شود. من هم دست نگهداشتم و نخریدم و تا زمانیکه به قیمت عاقلانه نرسه نمیخرم. تازه اگر هم بخرم پراید بی کیفیت شما را نمیخرم که با جونم بازی کنم. میرم مترو و اتوبوس سوار میشم خرجم هم کمتر میشه.پولم و گذاشتم بانک و سودش رو میگیرم و به دست شما خودروسازان داخلی که هر بلایی سر این ملت در آوردید نمیدهم. زنده باد ایرانی با غیرت.

  17. منصور:

    یک نمونه مغز خشک وپوسیده

    • علی:

      ای چشه ؟
      پسر جون انگار چیزی زدی حالت خوش نی !!

  18. پارسا:

    بخرید وبا زندگی خدا حافظی کنید

  19. پارسا:

    مردم از این تابوتهای چرخ دار نخواهند خرید

  20. بصیرت بین:

    علیرضا چرا همه چیز رو با هم قاطی کردی ؟کجا شهدا راضی هستند خودروی مرگ دست مردم بدی با قیمت بالا !در ضمن خود رهبر فرمودند ایرانی توانسته انرژی هسته ای با فناوری و تکنولوژی روز دنیا رو بهش دست پیدا کنه چطور نمیتونه یه کالای ایرانی با کیفیت قابل قبول تولید کنه؟

    • peyman:

      لعنت بر تو و جد و ابادت بی شرف متعهد تو المان و با ما مقایسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو کشور المان چن نفر فوق لیسانس بیکار اونم تو رشته های فنی دارن. یکم مطالعه کن بد بخت. همینا گفتن چن ماه پیش ما با بنز سر تولید سواری بین ۲۵_۳۵ میلیونی توافق کردیم.

  21. ناشناس:

    شما که ماشیناتون فروش میره و جیبتون پر پوله چراخودتو به اب و اتیش میزنی ؟

  22. رضا:

    جناب دبیر به شعور مردم احترام بگذار شما هم تافته جدا بافته نیستی غیراز اینه که مردم با خودروهای در پیتی شما کمتر کشته می شن؟؟؟؟؟؟؟

  23. محمد:

    ب نظر من اگه مردم ذره ای از فکرشون استفاده کنند قطعا خودرو داخلی نمیخرن
    چون هم خیلی گرونه هم کیفیتش در حد فرغونه
    منم توصیه ام ب این آقا اینه ک شما برو سمندتو با همون دوهزار دلار ب کشورهای همسایه بفروش شاید خریدن

  24. عليرضا:

    با سلام …نظر و سلیقه هر شخص برای امو زندگیش و خرید وسایل قابل احترام است .ولی من به عنوان یک ایرانی در وضعیت اقتصادی نه چندان خوب مجبور به خرید خودرو خارجی و گران قیمت نیستم وبه همین پراید خودمون بسنده میکنم سعی میکنم درست رانندگی کنم و مرتکب خلاف نشم که منجر به سانحه گردد.مرگ دست خداست ودرست است شاید تعدادی بگویندنشستن در خودو ی بدون استقامت یه نوع بی عقلیست با احترام به آنان باید بگویم باید به خودروسازان فرصت داد و شرایط کشورمون هم در نظر داشت …فقط یک گله ..و اون هم که لااقل قیمتها تا مدتی ثابت بماند تامن مشتری با ترس و لرز تمام اندوخته ام را هزینه نکنم بعد ببینم چه کلاهی سرم رفته ….با تشکر خدا قوت

    • سالار:

      تو یکی برو جمع کن بساطتو بینیم بابااا…

    • پیکان 46:

      من از ۴۶ تا حالا منتظرم ببینم این خودروسازان پر ادعا چه میکنند اون موقع کره ایی ها هم ماشین نداشتن اما ایران ناسیونال هی منو تکرار کرد تا اخر وزیر صنعت رو کاپوتم نوشت ارابه … این درسته اشتباه خودشونو به گردن من بندازین اون بابایی ام که میگه فرصت بدیم مفت حرف میزنه تا الان کم فرصت بوده ۴۴ سال بدبخت کره داره سانتافه میزنه ماشیناش دنیارو قبضه کرده ..
      حالا یه جواب به این اقا که پشیمونمون میخاد …
      نعمت پشم هیچ مردمی از متحد شدن پشیمون نشدن که این بار پشیمون بشیم حرفای اون پیکانی که روش ثروتمند شدینو این بالا بخون شما یه الاقو سی سال رنگ کردین دادین دست مردم فکر کردین این خودروسازیه نه اقا تویوتا سالی چند مدل مختلف با موتورای مجزا تولید میکنه اونم به مردمش احترام میزاره نه مث شما طلبکار باشه … نخرید پیروزی با مصرف کننده است

  25. حسین:

    من از سال قبل یک پراید ثبت نام کردم و برای آذر تحویل بگیرم. آقای نعمت بخش من هم مثل دیگران پشیمان شدم و موعد تحویل بجای گرفتن این ارابه مرگ میرم انصراف میدم.
    حالا هر چقدر دوست دارید گران کنید من که تصمیم گرفتم نخرم.

  26. احسان:

    جناب آقای دبیر انجمن خودروسازن یا بهتر بگیم آقای تریبون
    آب خنک هست،بدیم خدمتتون؟

  27. محمدي:

    خییییییر من ٢٠ ماه قبل یک ٢٠۶ تیپ ۵ إز نمایندگی قم خریدام تا الان ٨٢ مرتبه برای تعمیر مراجعه کردم
    با بلگه گارانتی یعنی هر هفته یک یا دو روزم صرف تعمیر بود
    ای خدا به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فدای خدرو سازای داخلی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. Rasol kermani:

    خیر

  29. حسین:

    به امید ورشکستگی کامل خودرو سازان نمیخریم بهتون ۵۰ سال فرصت دادیم واسه بهتر شدن هرچی میخواستید بشید تا حالا باید میشدید پس آماده مرگ باشید

  30. مجتبی:

    برو بابا خائن

  31. سعیده:

    باش تا صبح دولتت بدمد.امیدوارم به همین زودی زود مجبور بشید این تابوتهای مرگ رو به قیمت واقعی اش که حداکثر سه چهار میلیون است با اقساط ۴۰ ماهه با التماس وخواهش به مردم بندازید. برای ورشکست شدن ایران خودرو و سایپا صلوات. آمین یا رب العالمین.

  32. رضا:

    مشکل قیمت خودرو نیست،بلکه بی کیفیت اشغالب بودن آن است.خود را گول نزند. متشکرم

  33. رضا:

    من نمیدنم این خودروسازآن و دولت شریک خودروساز مردم رااحمق فرض کردن، که توقع دارند خودروهایی بی کیفیت و اشغال را با قیمتی گزاف به مردم بفروشند و جیب های پرنشدنی خود را پرکنند.وحی خیال باطل

  34. قنبر:

    اگرمردم نخرندخودروسازان پشیمان خواهندشد.آنهاسالهاست که بدون رقیب دارند مردم را استثمار میکنند.

  35. یگانه:

    فکر میکنی ما باورمون میشه شما ورشکست میشی.پس پول از کجا اورده بودی میخواستی باشگاه پرسپولیس به اون گرونی بخری .این همه پولهایی که سالهای قبل جمع کردید چی کار کردید فکر میکنید ما گوشامون دراز.مدیرای رده بالای شما همشون تیلیاردرن .نمیمیرید ی مدت از جیب بخورید تا بفهمید داخل اشباع شده و از اول باید درست تولید میکردید تا مشتری واقعی خارجی هم داشته باشید

  36. سایه:

    شما برو همان مگانتو سوار شو به عشق تولید داخل!!!!!

  37. دار:

    تیبا تو ایران ۲۷ میلیون خارج ۳ میلیون!!!!! نمیخریم نمیخریم نمیخریم. اقایان گرانفروش شتر در خواب بیند بنبه دانه

  38. خونجکر:

    ب میایدومیبینیم

  39. وحید:

    هفت ماهه میخوام سواری بخرم بخاطر همدلی و احترام به این کمپین نخریدم،فعلا با وانتم سر میکنم تا موفقیت این کمپینو ببینم

  40. الهام:

    بیاییم یکبار هم در مقابل گرانی متحد باشیم…پس خودرو نمیخرم

  41. امید:

    وقتی که یک دنیا ماشین تو انبااتون بود که قیمت اونا هفت میلیون و پانصد هزار تومان بود یهو رسید به بیست میلیون اختلاف قیمتو به جیب زدین از قبل تحریم رو چرا نمیگید حالا میخواد ارزون بشه نمیزارین هیچ پشیمانی نیست ارزان میشه شک نکنید

  42. امیر:

    خیانتکار کسانی هستند که علی رغم سی سال حمایت همه جانبه، جنس بی کیفیت و بنجل به مردم غالب میکنند.جان وسرمایه ملت رو به باد میدن. هنوز هم با ترفندهای مختلف و با زبان تهدید با مردم حرف میزنند.و فقط منافع شخصی شان رو در نظر میگیرن.واقعا شرم آوره. مردم غیرت به خرج بدهند و نخرن تا این دزدا درست بشن.

  43. محمد:

    خودرو سمند صفر من بعد از ۲ ماه کار کردن روغن سوزی داره ، جعبع فرمان خرابه ، بلبرینگ لاستیک خراب شده ، کاتالیست از کار افتاده و … ترا به خدا ماشینهای ایران خودرو بالای مدل ۹۰ را نخرید .

  44. اکبر:

    یکی به این اقا بگه شما زورت رو زدی.وایسا ببین مردم چیکارت میکنن

  45. شهرام:

    میخواد بگه کمپین بی تاثیره مدام میگه بی تاثیره بی تاثیره اگه بی تاثیره چرا اینقد تکرار میکنی

  46. وطن پرست:

    ما پیاده سر کار میریم تا موقعی که کیفیتش عالی و قیمتش عادلانه باشه

  47. ahmed:

    هنوز اون جمله ای که گفتی رو یادمون هست که توقع دارید منم مث شما ماشین سوار شم

  48. یاشار:

    نعمت بخش باش تا صبح دولتت بدمد…

  49. سعید:

    گرون کن تا رو دستت بیشتر باد کنه…

  50. vahid:

    ما نمیخریم هرچی دوس داری بگو

  51. حامدد:

    به خدا اگه نخرید مجیورند یا قیمت را پائین بیاورند یا تولید نکنند که در هر صورت مردم برنده اند جان مولا ماشین صفر نخرید

  52. حزب الله:

  53. زورو:

    بذار دودش به چشم ما بره

    • امیر حسین:

      آره دیگه …
      اقا اصلن ما دوس داریم پشیمون بشیم …
      ولمون کنین …

  54. ارش:

    براحتی پارکنیک ایرانخودرو در جاده کرج مشاهده کنن
    پر از خودرو هست
    به همین راحتی

  55. علی:

    با سلام
    من ۱ ساله که به خاطر احترام به حرکت مردم ، از خرید خودروی نو خودداری کردم و اگه مجبور بشم یه خودروی دست دوم می خرم.

  56. رهبر:

    آفتابه باموتورچینی ….خرنعل برعکس مدل ۹۴ ……برید محصولاتتون رو به همون سودان وعراق وآذربایجان به قیمت کاه ویونجه ..بفروشید

  57. حقگو:

    بیاییم یکبار هم در مقابل گرانی متحد باشیم…

  58. علی:

    اماده باشید که روزی نزدیک باید در پیشگاه خدای بزرگ جوابگو باشید.

  59. نام شما...:

    جناب دبیر انجمن خودروسازان زرشک گران نخواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  60. Arash:

    چطور سه سال پیش قیمت پراید ۸ میلیونی رو به بهانه تحریم سه برابر کردین… حالا دیگه چرا دست از سر این مردم برنمیدارین

  61. ميهن پرست:

    خیلی جالبه خودش خودرو صفر میرونه و بعد با تهدید میگه پشیمون میشین

  62. طالب خودرو با کیفیت:

    باسلام
    بنظر من اینطور که این اقای بااین جرات و جسارت اعلام کرده که به زودی مردم ار نخریدن خودرو پشیمان می شوند فکر کنم از مسایل پشت پرده بانک مرکزی خبرایی برای دادن وام به اموات و کشته شدگان در تابوتهای چرخدار ایران خودرو و سایپا داره اونهم وامهای میلیاردی مردم تا دیر نشده برای ان دنیاتون عجله کنید دوتادوتا بخرید

  63. saeid:

    هه. نخریدن این ماشینای آشغال که ارابه ی مرگ حساب میشه مکه پشیمونی ام داره ؟؟! به جای این حرفا کارتونو درست کنید

  64. م توکلیان:

    مانند گذشته!!!

  65. مدافع تولید ملی:

    با سلام خدمت وطن دوستان عزیز

  66. ahmad:

    اقا ارزونم که بشه نمیخریم .بس بااین ماشینای مسخرشون همه رو به کشتن دادن .هوارا الوده کردن .ما ماشین خارجی میخوایم باید ایران خودرو وسایپا درش بسته شه

  67. محمد:

    مازنده کفن شدگانیم جز دریدن راهی نیست..//

  68. خودرو خواه:

    تورا به خدا شما زن وبچه ات سوار این ماشینها میکنی که ما بخریم اخر جانمان از سرراه نیامده که الان بحمداله وضع مملکتمان داره خوبه میشه چرا ماشین مطمئن وبا کیفیت سوار نشیم مسئولین محترم نیروی انتظامی و کارشناسان محترم بارها نسبت به کیفیت ئ امکانات خودروهای داخلی هشدار داده اند ولی اینه اقدام موثری انجام نداده اند بیچاره سالی چند هزار خانواده چراغ زندگیشان خاموش میشه خانوادهای زیادی نان اور خانه شان فوت میشه یا تا ابد کار افتاده میشن شما بیاد کیفت انها را افزایش بدید قیمتشان منطقی بکنید ما تو این خاک بزرگ شدیم اون موقع ببنید وضعیت چقدر فرق بکنه مثل پوشاک و کفش و محصولات دیگر

  69. سونیا:

    من قدرت خرید دارم اما همدل با مردمم هستم و خودرو نمیخرم

  70. سارا:

    من قدرت خرید دارم اما با مردم همدل و همصدا هستم . پس خودرو نمیخرم.

    • علی:

      سلام کمک کنید من یه نیسان دسته دوم بخرم. باش کار کنم …ممنونتون میشم.

  71. alireza m.i.s:

    پای رهبرو تو همه چیز میکشن وسط میگن رهبر گفته حمایت از تولید ملی

    • حسین:

      آره دیگه … این شگردشونه که مردمو سر یک دوراهی بزارن … اون جریان دزدی که میخواست کیسه پول فردی رو بدزده ولی چون توی کیسه صاحب پول ، اونو به خدا سپرده بود ، منصرف شد از دزدیدنش تا اعتقاد اون فرد به خدا خراب نشه رو شنیدین ؟؟؟؟؟
      اینا دزد اعتقاد مردمن به مولا …

  72. رعیت:

    بیخودی رجز نخوان ما نمیخریم

  73. amirali3638@yahoo.com:

    مردم ماشین نمیخرن اینا میگن گرون میکنیم که مردم هول بشن بیان بخرن از گرونی خبری نیست دیگه گذشت اون زمون باید ماشیانشونو مفت بدن کیفیتشو ببرن بالا این آشغالا رو نمیخریم

  74. مسعود:

    مردم نخرید لگن های اینارو

  75. علی ح:

    واقعا افسوس… مردم فقط جلوی اینا کم نیاین

  76. mehdi:

    فقط باید کم نیاریم

  77. زرتشت:

    هرکاری میکنید بکنید ولی خودرو صفر ایرانی نخرید

  78. آسمان:

    دیری نخواهد گذشت که این دو شرکت ورشکسته خواهند شد.

  79. حزب الله:

    خدا از ما خودروسازان بپرسد با این لگن هایی که سرهم میکنید خدا نیامرزد قیامت نزدیک است و شما از هشدار ایه ۶۴ سوره اسرا هم درس نمیگیرید فکر میکنید تا اخر تو دنیا ماندگارید و یادتان رفته که حضرت علی فرمودند بسازید برای خراب شدن و بزایید برای مردن

  80. مانا:

    خرید خودروی صفرممنوع .

  81. امیر:

    دوستان، این حرف ها و توجیهات و تهدیدات و ادعای خیانت و …. همه و همه یک دلیل دارد :

    کمپین داره به خوبی عمل میکنه.
    احتمال داره در آینده حتی موقتاً گرون کنند و لی مردم ایران رو دست کم گرفتند.
    من به جای پراید بی کیفیت، یک Glx چهار سال کار کرده گرفتم.

    • الفبای آزادگی:

      باید همینطور ادامه بدیم و به تعداد کسانی که خودرو صفر نمیخرند اضافه کنیم
      یه خورده از کشورهای غربی یادبگیریم مگه ما آدم نیستیم؟!!چرا برای خودتون ارزش قائل نمیشین

  82. ali kia:

    اگه بمیریم از ایرانخودرو و سایپا نمیخریم

  83. رضا:

    خیلی حرفا هست که جاش نیست بگم.واقعا دیگه وقتش نیست عاقل شیم.مطما باشید اگه نخرید مردم پیروز میشن

  84. Yashar:

    بترسید بترسید

  85. علی:

    سلام مردم ایران. متاسفانه من به هر مسول نامه نوشتم یا حضوری رفتم پیش اونا انگار نه انگار آدمیم… یکی کمک کنه من یه نیسان بخرم تا خرج خانواده رو در بیارم. ۳۰ سالمه به خدا بیکارم یه فرزند پسر هم دارم ۱۸ماهشه.ممنون میشم.

  86. جاوید:

    آقای نعمت بخش
    ما خیلی کارها کردیم که بابت انجام دادنش پشیمانیم.

  87. حسین:

    اگه مردم عاقل باشن به خدا نمیخرن

  88. جعفر:

    آفرین.آفرین گرون کن حتما میخرن…………

    • حسین:

      مردم عاقل باشن نمیخرن

  89. احمد:

    ازش پرسیدن: شما خودرو ایرانی سوار می شید؟ با افتخار گفت: من مگان سوار می شم. گفتن مگان که خودرو خارجیه! جواب داد: می خوایید منم مثل بقیه پراید سوار بشم؟

  90. علیرضا:

    به نظرم ماشین دست دوم خارجی بهتر از خودروی نو ایرانی هست.

  91. علیرضا:

    من اتوبوس سوار میشم امنیتم بیشتره

  92. امیر:

    من زیاد تو این جریانات نیستم ولی واقعا به دست و پا افتادن شرایط خرید رو خیلی اسون کردن امروز از جلوی نمایندگی رد میشدم یعنی با یه حساب سر انگشتی با ماهی هفتصد تومن میشه ماشین صفر خرید اونم فقط با چک و تسهیلات

    • saman:

      کمی صبر کنید فقط همین

  93. وحید:

    ممتاز چرا دروغ میگی کدام نظر تکراری واقعا متاسفم برات

  94. وحید:

    سلام
    به همگی دوستان
    واقعا فکر میکنید اگر فولکس و ائودی و بنز تو ایران بیاد ؛ بلده ماشین ۴۰میلیونی برای ایران تولید کنه ؛ دقت کنید گفتن اونا ددنبال بازار ۸۰میلیونی هستند و نه چهل میلیونی ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛یه کم منطقی فکر کنید ؛ بعدش اونا میخوان با کی قرار داد ببندد خیلی از تولیدیها افتابه و لگن نیز نمیتونن تولید کنند… اخه ادعا تا کی ؟؟؟؟؟؟؟پول نیست که مردم خودرو بخرن عزیز ….

  95. ایرانی:

    خرید خودروی ایرانی با موتور چینی خیانت است

  96. عشق وطن:

    من عزیزامو تو خودرو صفر و غیر استاندار شما از دست دادم….

  97. امیر:

    تحریک نکن من از خریده ماشین ایرانی پشیمان نمی شوم چون ندارم

  98. behnam:

    آقا نمیخریم هرچه دلشان میخواهد بگویند وبشنوند.

  99. داغون:

    مردی گرون کن!

  100. آرشا:

    تا کاهش پیدا نکردن قیمت ارابه های مرگ شما و بالا نرفتن کیفیت خودرو نمیخریم
    بگذار پشیمان شویم
    شما نمیتوانید در برابر قدرت مردم ایستادگی کنید

  101. حمید:

    من که دست نگه داشتم و نخریدم
    با وسایل عمومی میرم و میام و خرجم هم خیلی کم هست و راضیم …
    شما فکر کنین ما پشیمون میشیم … خوش باشین

    • حسین:

      دمت گرم .. راست میگی بخدا … اگه همه مردم با هم دست به دست هم بدن ، هیچ احدالناسی نمیتونه با گفتن این چرت و پرتایی که دیگه تاریخ انقضاش گذشته سره مردومو شیره بماله … فکر کردن باگفتن این که این مردمن که پشیمون میشن میتونن دوباره بازار رو دست بگیرن … کور خوندن ولی .. این همه آدمایی رو بخاطرکیفیت پایین تولیداتشون راهی اون دنیا کردن ، کم نیست واقعن ؟؟؟؟ چطور این نمیشه خیانت ، ولی نخریدن اجناس بی کیفیت این شرکتا میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اونقدر نمیخریم تا :
      سیه روی شود هر که در او غش باشد ….

  102. مهدی:

    مرد باش گرون کن مردم نخرن باید بیای مترو بادکنک بفروشی بلوف میزنین انباراتون پر پره مردم دیگه ساده نیستن مردم حمایت تز کالای ایرانی با کیفیت میکنن نه هر بنجلی کهشما بسازین بعدم جواب بدی افت کیفیت محصولات ما مربوط به قطعه سازه شما دلت برا کالا ایرانی نمیسوزه

  103. حامد:

    امیدوارم برای یک بارم که شده مردم ایران جلوی این شرکت های خودرو ساز بی کیفیت بایستند و تا حصول نتیجه پایداری کنند

  104. مینا:

    به امید خدا دوره زورگویی شما هم یه روز تموم میشه دیگه مجبور نباشیم زیر بار حرف زور شما بریم

  105. رضا:

    اونی که پشیمون بشه شمایید آقای نعمت زاده.منتظر چنین روزی هستیم

  106. یه دوست:

    آقای نعمت بخش وهمه رئسای خوروساز!! خداوند از سر تقصیراتتون نگذرد که اینقد سنگ این تابوت چرخدار را به سینه میزنید…

  107. تحریم تحریم تا تولید محصولات با کیفیت:

    آخه یعنی چی ؟
    “چون در مجموع، رکود در تمام کشور حاکم است و خودروهای تولیدی، فروخته می شود.”
    اول حرفی که میخوای بزنی مزه مزه کن بعد بگو ! رکود و فروش باهم جور در میاد؟!

  108. ایرانی با غیرت:

    نعمت بخش بگذار این درصد اندکی از مردم از نخریدن ارابه های مرگ شما پیشمان بشوند

    • ایرانی:

      تو نگران مردمی؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.