مردم تمایلی به خرید گوشی موبایل ندارند

به گفته صاحب نظران و فعالان بازار، هر ساله با نزدیکی به ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) میزان مراجعه‌کنندگان برای خریدوفروش گوشی‌های موبایل به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.
هرساله با قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و پرداختن مردم به فرایض دینی، میزان مراجعه‌کنندگان به این بازار به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. علاوه بر موارد فوق افزایش نرخ ارز نیز از دلایل مهم کاهش تقاضای این کالای ارتباطی در بازار به شمار می‌آید چرا که همزمان با افزایش نرخ دلار و درهم قیمت بیشتر گوشی‌های موجود در بازار نیز افزایش یافته است.درپی استمرار افزایش قیمت گوشی‌های موبایل نیز میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی در سطح بازار به طور چشمگیری کاهش یافته است. فروشندگان گوشی‌های موبایل در تهران معتقدند که در مرداد ماه‌جاری میزان تقاضا برای انواع گوشی‌های تلفن همراه به‌طور چشمگیری کاهش یافته، اما تاکنون این افت تقاضا منجر به کاهش قیمت این کالای ارتباطی نشده است.
استمرار افزایش نرخ ارز از روزهای گذشته تا کنون باعث شده تا بهای این وسیله ارتباطی روز به روز افزایش یابد. کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه بازارتلفن همراه معتقدند که با شرایط فعلی ایجاد شده در بازار تلفن همراه احتمال افزایش تقاضا برای این کالا در روزهای آتی بعید به نظر می‌رسد.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.