مردم ثبت‌نام پزشک خانواده شهری را در موعد مقرر انجام دهند

مردم ثبت نام در برنامه پزشک خانواده شهری را به روزهای آخر موکول نکنند و در مهلت اعلام شده که تا پایان تیرماه سال جاری است اقدام کنند.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر محمود حسین پور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با اشاره به ثبت‌نام مردم این استان در برنامه پزشک خانواده شهری گفت: مردم برای بهره مندی از خدمات حمایتی  و رایگان  بسته سلامت در بخش بهداشت و درمان در برنامه پزشک خانواده شهری ثبت نام کنند.

دکتر محمود حسین پور یاد آور شد: مشارکت مردم در  ثبت نام برنامه پزشک خانواده در موعد مقرر اجرای برنامه را در هرمزگان مرتفع تر می نماید، پایان تیرماه آخرین فرصتی است که مردم می توانند در برنامه پزشک خانواده شهری ثبت نام کنند و مراکز بهداشتی درمانی شهری همه روزه از ساعت ۱۷ تا۲۰ ثبت نام را انجام می دهند.

وی افزود:  همه مردم می توانند با داشتن مدارکی همچون شناسنامه و کارت ملی همه اعضای خانواده، دفترچه بیمه و همچنین کد پستی  با مراجعه به مراکز مشخص شده در برنامه مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.

رئیس مرکز بهداشت استان هرمزگان توصیه کرد: مردم، ثبت نام در برنامه پزشک خانواده شهری را به روزهای آخر موکول نکنند و تا پایان تیرماه سالجاری نسبت به ثبت نام برنامه پزشک خانواده اقدام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری رسانه‌های ارتباط جمعی، سازمان‌های بیمه‌گر، پزشکان و نیروهای ارائه دهنده خدمات سلامت و مردم استان، این برنامه به خوبی در استان هرمزگان به عنوان استان پیشرو اجرا شود.

حسین پور در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اهداف اجرای این برنامه، اذعان داشت: با اجرای برنامه ملی پزشک خانواده شهری هزینه‌های مردم برای دریافت خدمات با کیفیت بهداشت و درمان کاهش پیدا می‌کند و مردم در یک مسیر مناسب درمانی قرار می گیرند.

به گفته وی در واقع این برنامه با هدف تحقق عدالت در سلامت و دسترسی همه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و با کیفیت در استان هرمزگان اجرایی می‌شود./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.