مردم خلخال سایت های گوگل ویوتویوپ را تحریم کردند

به کزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشت بری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: مردم مسلمان ومومن این شهرستان یک صدا با صدای سایر مسلمانان جهان از امشب به مدت دوروز اقدام به تحریم سایت های اینترنتی گوگل ویوتویوپ که همچنان به کار پخش اینترنتی فیلم موهن اهانت به ساخت مقدس پیامبر گرامی اسلام ادمه می دهند کرده وبا این کار انزجار خود را ازاقدام این سایت ها اعلام خواهند کرد .

وی با بیان اینکه دشمن از مقابله با اسلام وپیشرفت مسلمانان درمانده شده ودست به کارهای جنون آمیز می زند، افزود: این کار دشمنان اسلام از نوشتن کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی شروع وپس از آن نیز با آتش زدن قران کریم توسط یک کشیش بی دین ادامه یافته تا که این کارها منجر به ساخت فیلم اخیر موهن اهانت به ساخت مقدس پیامبر گرامی اسلام در روزهای گذشته شد.

به گفته وی ، این اقدام موهن واکنش بسیار گسترده مسلملانان جهان را به دنبال داشته ولی به رغم همه اعتراض های صورت گرفته توسط مسلمانان به اشکال مختلف برای توقف پخش این فیلم دوسایت گوگل ویوتویوپ همچنان به کار توهین امیز خود به مقدسات مسلمانان وپحش این فیلم با هدف جریحه دار کردن اخساسات مسلمین جهان ادامه می دهند.

اوبیان کد: مردم خلخال با تحریم ۴۸ ساعته این سایت ها ضمن اعلام انزجارخود ازاین کار به میزان ۴۰۰ میلیون دلار به این سایتها صدمه مالی وارد خواهند کرد.

۷۱۱۹/۵۳۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.