مردم رسالت انقلابی خود را با سردادن شعار “مرگ بر آمریکا” بروز می‌دهند

فروردین ۱۴۰۳

آیت‌الله شبستری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو خبرگان رهبری گفت: قطعا ۱۳ آبان امسال با شکوه‌تر از قبل در کشور برگزار می‌شود و تمامی اقشار مردم با حضور در راهپیمایی و سردادن شعار “مرگ بر آمریکا” برای بار دیگر رسالت انقلابی خود را به منصه ظهور خواهند رساند.

“آیت‌الله محسن مجتهد شبستری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن دهه استکبارستیزی اظهار داشت: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به این نام نامگذاری شده و همه ساله از سوی ملت ایران در هر شرایطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: مطرح کردن این مسئله که گزینه‌ نظامی کماکان علیه ایران روی میز است از سوی “باراک اوباما” و حتی متهم کردن ملت ایران به داشتن ژن فریبکارانه از سوی “وندی شرمن” علاوه بر اینکه اهانتی به ملت ایران به حساب می‌آید نشان‌دهنده‌ رویه و مشی فریبکارانه آنها است.

آیت‌الله شبستری تصریح کرد: قطعا ۱۳ آبان امسال با شکوه‌تر از قبل در کشور برگزار می‌شود و تمامی اقشار با حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” برای بار دیگر رسالت انقلابی خود را به منصه ظهور خواهند رساند.

عضو مجلس خبرنگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران با سر دادن چنین شعاری پاسخ یاوه‌گویی‌ها، اهانت‌ها و جنایات آمریکایی‌ها را خواهند داد و ثابت می‌کنند که جنایات و فریبکاری‌های آمریکا هرگز برای ملت ایران بخشودنی نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.